gsm Geplaatst: 28 augustus 2007 Geplaatst: 28 augustus 2007 Ik heb een pc gekregen voor mijn dochter en daar staat XP op met de gebruikersnaam van de vorige eigenaar. De PC loopt perfekt. Maar hoe kan ik de naam van de vorige eigenaar wijzigen ? Of hoe kan ik die verwijderen en een nieuwe maken met de naam van mijn dochter zonder in problemen te raken of XP er opnieuw op te zetten ? Alvast bedankt
Puch Geplaatst: 28 augustus 2007 Geplaatst: 28 augustus 2007 configuratie scherm gebruikeraccounts iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
Ome Merde Geplaatst: 28 augustus 2007 Geplaatst: 28 augustus 2007 hiermee veranderen de mapnamen niet trouwens ... merDe deze ruimte is te huur
gsm Geplaatst: 29 augustus 2007 Auteur Geplaatst: 29 augustus 2007 Als ik nu eerst een nieuwe aanmaakt en dan de oude verwijderd ? Kan dat en kan ik dan ook de map verwijderen ?
Simean Geplaatst: 29 augustus 2007 Geplaatst: 29 augustus 2007 Je maakt inderdaad eerst een nieuwe aan ! wees zeker dat je voldoende rechten hebt. Daarna neem je eigenschappen van mijn computer dan ga je naar geavanceerd, en daar heb je profielen, daar kan je dan het oude profiel weggooien. (dit verwijderd ook de dir's) Groetjes Simean Dreambox DM800HD met de laatste Nabilo Visiosat Big Bisat - Astra 28.2E / Astra 23.5E / Astra 19.2E / Hotbird 13E / Eurobird 9E / Sirius 4.8E / Thor 0.8W / AB3 5W
iamandrew Geplaatst: 30 augustus 2007 Geplaatst: 30 augustus 2007 let wel op dat je eerst moet herstarten nen in moet loggen met de nieuwe user met admin rechten zoals al eerder genoemd, dan zijn de mappen vrij gegeven...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen