Gast Geplaatst: 29 augustus 2007 Geplaatst: 29 augustus 2007 hoi, ik heb momenteel 2 serials op mijn pc, maar wil nog extra serials bij plaatsen, welke moet ik dan aanschaffen, dat ie ook onder linux werkt draai hier mandriva 2007, mag usb zijn of pci en hoe kan ik zien welke benaming die zal krijgen nadat ik hem er in geplaatst heb.
Gast Geplaatst: 3 september 2007 Geplaatst: 3 september 2007 Citaat: ...en hoe kan ik zien welke benaming die zal krijgen nadat ik hem er in geplaatst heb. lspcidrake -v
Henksat Geplaatst: 3 september 2007 Geplaatst: 3 september 2007 Neem een Sweex kaartje, heb ik hier meerdere van lopende gehad op een inmiddels verkochte PC, werkt voortreffelijk. Mocht Linux geen nieuwe COM-poorten vinden, pak dan ander PCI slot. Hoeft verder niks te installeren, ook al blijft ie een vraagteken geven bij apparaatbeheer. Werkt echt goed, mag je van me aannemen. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
Gast Geplaatst: 6 september 2007 Geplaatst: 6 september 2007 Maakt het uit welke pci kaart van sweex ik neem ? Citaat: Neem een Sweex kaartje, heb ik hier meerdere van lopende gehad op een inmiddels verkochte PC, werkt voortreffelijk. Mocht Linux geen nieuwe COM-poorten vinden, pak dan ander PCI slot. Hoeft verder niks te installeren, ook al blijft ie een vraagteken geven bij apparaatbeheer. Werkt echt goed, mag je van me aannemen.
Henksat Geplaatst: 6 september 2007 Geplaatst: 6 september 2007 Citaat: Maakt het uit welke pci kaart van sweex ik neem ? Weet niet of er meerdere zijn, verwacht het niet, maar zal best niks uitmaken. Ik bedoel deze: klik Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen