Ga naar inhoud


[Xsat 410] Kan ik nog een software check doen?


Gast tuinstra

Aanbevolen berichten


Hoi Tuinstra,

 

Indien je een Xsat410 ontvanger hebt die Mediaguard en Viaccess ondersteunt is de laatste firmware van Juli 23 2002.

 

In mijn menu onder Versienummer, geeft hij de volgenden melding: LLXSXTVMA_01_10_Delta. Software 1.8.103 Product Jul 23 2002 12:54:40

 

Deze firmware was volgens mij de laatste update.

Deze versie werkt redelijk goed, zo nu en dan wat kleine bijgeluiden, maar dat gebeurt ook bij veel andere decoders op de Nederlandse zenders.

 

Indien je Decoder alleen Mediaguard ondersteunt kan het zo zijn dat er nog een laatere versie is.

 

CORRECTIE: volgens rtfm.be is de "DELTA" versie van 9 Jan. 2003, dit was de laatste aanpassing van de originele 1.8.103 van Juli 2002

 

gamgra

Link naar reactie
Delen op andere sites

er worden nog bijna elke dag in uploadcenters aangepaste versies van de @MG firmware verspreid, ik mag ze niet plaatsen omdat er ook keyfiles inzitten.

iik heb bijvoorbeeld nu die van 20-8

 

MVG. Gerard

If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience.

 

-George Bernard Shaw

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ moimoi

Inderdaad, dit is emulator firmware, dit is echt voor de mensen die het niet bezwaarlijk vinden om dagelijks de boel aan te passen.

 

Deze firmware is te vergelijken met mijn eerste auto, lag altijd een werkpak in de kofferbak, samen met een kist gereedschap met wat losse onderdelen, moest soms de hele week sleutelen om in het weekend te kunnen rijden.

Dus, echte hobby...!!!

 

gamgra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...