Ga naar inhoud


Digitenne in de auto en uw ervaring hiermee


rkolbrink

Aanbevolen berichten


  • 2 weken later...

Als je dvb-T in de auto wil raad ik zeker een diversity ontvanger aan. Ik gebruik een Eastern en die werkt over het algemeen goed (in Vlaanderen). Als de ene zender slecht wordt schakelt hij over naar de andere. Je hebt dan uiteraard even een freeze.

Ik heb een antenne horizontaal op de achterruit gekleefd en vertikaal aan de vooruit omdat in België de zenders een verschillende polarisatie hebben.

Mijn antennes zijn ook voorzien van een 12v voor versterking want je hebt die Eastern in 2 versies.

 

Met die Hirshmann heb ik geen ervaring maar die ziet er ook goed uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

tja, t DVB-T netwerk wordt nog steeds verbouwt,

 

hoop dat ze strax met de tijd hier in zuid west friesland ook nog een mast ophoesten voor alle boeketten, want boeket 1 is prima te vangen, maar de rest moet je toch echt moeite voor doen

Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik

HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal

Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM

FS DVB-T -> Digitenne

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

bullit heb een antenne op voor ruit en een antenne link achterruit.

in de randstad geen problemen als je op een zender kijk buiten randstad veel freeze of geen ontvangs.

las je zep dan veel problemen oa gecodeerd of geen ontvangs moet dan handmatig zoeken

 

weet niet of er al een software update van is

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
Citaat:
U kent waarschijnelijk de bullit niet want deze is beter en heeft een makkelijker menu als de hirschman heb ze beide namelijk getest


Weet iemand waar ik de homepage van bullit kan vinden en waar ik de gebruiksaanwijzing kan downloaden.
Heb hem nog niet maar wil ff weten hoe hij aangesloten word en wat er zoal bijzit.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...