Ga naar inhoud

[TF4000pvr] doet vreemd: "geen of gecodeerde uitzending"

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Met een originele mediaguard module en seca2 kaart van canaldigitaal krijg ik op 1,2,3,rtl,sbs enz. de mededeling "geen of gecodeerde uitzending" en TMF NL werkt wel.Zodra ik de kaart uitneem zegt ie dat ook bij TMF NL. De CAM werkt in de dreambox 5620

Wat kan het probleem zijn?

Geplaatst:

Het onderwerp is topfield en je hebt het over een dreambox met een cam? wat is het nou?

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Geplaatst:
Citaat:
Met een originele mediaguard module en seca2 kaart van canaldigitaal krijg ik op 1,2,3,rtl,sbs enz. de mededeling "geen of gecodeerde uitzending" en TMF NL werkt wel.Zodra ik de kaart uitneem zegt ie dat ook bij TMF NL. De CAM werkt in de dreambox 5620
Wat kan het probleem zijn?

Bij een dreambox heb je geen CAM nodig. Bovendien werkt dit ook niet. Dus installeer een emu ( CCcam ) op je dreambox en steek je smartcard in de interne reader. Zie ook het dreambox sectie van sat4all.

Met vriendelijke groet, paardengek
Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Geplaatst:

Klopt maar in de CI van CD werkt hij wel,dit om aan te geven dat de CI module wel de seca2 kaart leest en beeld geeft in de dreambox.Alleen in de Topfield dus niet.Dat is dus het probleem.

Geplaatst:

Is je zenderlijst in de Topfield een beetje recent? Zo niet ligt het waarschijnlijk daaraan. Je moet dan eerst de Nederlandse zenders verwijderen en opnieuw inlezen.

Geplaatst:

Nieuwe zenderlijst inlezen maakte geen indruk. Gegevens:

cam sw 1.09.003 (01.09.01.00) fw 1.03.05

TF loader versie A3.06

Device verie v4.4.15

Laatste update Apr 27 2006

Geplaatst:

Kan de combinatie cam/tuner zijn, de mediaguard module staat erom bekend dat ie niet zo soepeltjes werkt met bijvoorbeeld de TF4000 (zoek maar eens op dit forum)

Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen