Gast Geplaatst: 31 augustus 2007 Geplaatst: 31 augustus 2007 Sinds (hoogstens) enkele dagen kan ik in Amstelveen TV West (Alphen K52) niet meer ontvangen. De ontvangssterkte blijft steken op 20-25%, voorheen was dat een stuk hoger. Hierdoor kon ik TV West op nu en dan een kleine hapering na goed ontvangen. Een paar maanden geleden stond op de website van Agentschap Telecom Alphen K52 twee maal in de lijst, één maal met een hoger en één maal met een lager vermogen. Zou dan onlangs toch het vermogen zijn teruggeschroefd? Op de AT-website staat nu bij Alphen K52 3 kW, op radio.nl/fmtv staat 15 kW. Wellicht heeft het wat te maken met de nieuwe zendmast aan de Zichtenburglaan in Den Haag?
youriy Geplaatst: 31 augustus 2007 Geplaatst: 31 augustus 2007 Ik heb in Amsterdam Zuid-Oost wel ontvangst , sterkte: 61-62%, kwaliteit:5-20%. Dit op een Samsung smt-1000t, wel af en toe uitval. clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
Gast Geplaatst: 1 september 2007 Geplaatst: 1 september 2007 Er is inderdaad iets aan de hand, ik kan sinds deze week TV-West in Almere ook niet meer ontvangen. RTV-Utrecht is daarintegen een stuk beter geworden.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen