DaDo Geplaatst: 31 augustus 2007 Geplaatst: 31 augustus 2007 De zaakvoederder bij ons op 't werk kocht zo een volledige Kathrein Kit met daarin een gemotoriseerde schotel van Kathrein en een Kathrein 740 ontvanger. Wij zouden in onze winkel graag HD-demo's geven maar die Kathrein ontvanger heeft geen HDMI-uitgang. Kan ik die Kathrein gemotoriseerde schotel aansturen met een andere ontvanger bvb. met een HomeCast ? Met welke settings ? In de Kathrein decoder staat het nu op CAP ? Thx, DaDo
Xof Geplaatst: 31 augustus 2007 Geplaatst: 31 augustus 2007 Naar mijn weten is de Kathrein 740 geen HD ontvanger? En als je een andere ontvanger erop aan wilt sluiten hoeft die alleen maar Diseqc 1.2 te hebben. Kathrein UFS-910 + T-Rex Super Module 4.6 Sky Plus Digibox Technotrend S2-3650 HDTV-S2 USB Visiosat G4 + 4x Alps Quad LNB - Hotbird 13.0, Astra 19.2, Astra 23.5, Astra 28.5
DaDo Geplaatst: 3 september 2007 Auteur Geplaatst: 3 september 2007 Neen, die Kathrein ontvanger is inderdaad geen HD ontvanger, dat is juist het probleem ... Hoe moet ik dan een andere ontvanger aansluiten die dan ook ook die gemotoriseerde Kathrein schotel kan laten draaien ? Welke schotel setting moet ik dan instellen ?
Xof Geplaatst: 3 september 2007 Geplaatst: 3 september 2007 Je zult waarschijnlijk toch gewoon een Diseqc 1.2 motor hebben? Dus moet die homecast ontvanger dat ondersteunen en als die dat doet zullen de instellingen vast wel ergens staan bij kanalen zoeken. Kathrein UFS-910 + T-Rex Super Module 4.6 Sky Plus Digibox Technotrend S2-3650 HDTV-S2 USB Visiosat G4 + 4x Alps Quad LNB - Hotbird 13.0, Astra 19.2, Astra 23.5, Astra 28.5
DaDo Geplaatst: 3 september 2007 Auteur Geplaatst: 3 september 2007 Neen, ik denk niet dat het een Disecq Motor is ... 't Is zo een Kathrein Cap-900 set ... Check it out : http://www.kathrein.de/en/sat/index.htm
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen