Ga naar inhoud


Heeft iemand ervaringen met een König Masterverker?


matthew_be_wvl

Aanbevolen berichten

Ik ben al een tijdje op zoek naar een mastversterker en nu we hier twee televisies op één antenne willen aansluiten, is deze nu zeker nodig.

Als ik in Google mastversterker ingeef dan krijg ik telkens hit met "Konig Mastversterker - KN 590001" bij diverse online shops in Nederland.

 

Heeft iemand ervaring met deze mastversterker? Of als iemand nog andere in België verkochte mastversterkers kan aanraden, doe gerust.

 

Eén voorwaarde is er wel, hij moet zowel een VHF- als UHF-ingang hebben en hij moet twee uitgangen hebben.

Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 4 weken later...

Ik ben dus al af en toe naar een paar winkels geweest en gisteren ben ik een "goeie" tegengekomen.

De man in een zaak in Gent was er heilig van overtuigd dat ik met één van zijn binnenantennes met versterking zeker beeld ging hebben (terwijl ik dat vroeger al geprobeerd heb en het aan geen kanten niet werkte) en nu komt het: hij was er nog heiliger van overtuigd dat een yagi-antenne NIET geschikt was voor DVB-T.

 

Sommige mensen...

Ik ga de mastversterker dus bestellen uit Nederland.

Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
dat een yagi-antenne NIET geschikt was voor DVB-T

Die handelaar verdient eigenlijk een draai om zijn oren.

Tenzij hij er al gelijk van uit ging dat zo´n antenne nie het hele UHF bereik ontvangt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog zo'n dozenverschuiver!

 

Tegenwoordig wordt een accountant meer geapprecieerd dan een ingenieur, en waarschijnlijk komt dat door de capriolen van de regering!

 

Meer en meer zie je het fenomeen dat er hoogwaardige technologische spulen verkocht worden door apen die er de knoppen van kennen!

 

Het loont financieel toch trouwens niet meer om techniek te studeren!

Is meer dan ondankbaar geworden....

Het fenomeen duikt op dat men "prachtige" internetwinkels heeft (zeepbellen) die vanop een muf zolderkamertje gerund worden; waar, door de uitbater behalve een PC, geen enkele investering meer gedaan wordt; noch in techniek noch in kennis....

En dit wordt het resultaat als de prijs het enige criterium wordt om een artikel te kopen!

't Is de eindgebruiker die deze situatie gewild heeft!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...