Ga naar inhoud

[all] relook ab ipbox image via menu te upgraden

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hij is online via

-menu

-instelling

-geavanceerde instellingen

-software update

-internet update

alle oude instelling blijven bewaard

hellaas terwijl je aan het opnemen de box aanzetten stopt nog steeds de opname, had gehoopt dat dat was opgelost

wie weet wat morgen brengt........ik niet....ik weet niet eens wat er gisteren gebeurde

Geplaatst:

Alleen wil je ook je uboot upgraden naar 1.2.0, moet je wel via het flashtooltje upgraden en daarna weer alle settings en updates terugzetten

wie weet wat morgen brengt........ik niet....ik weet niet eens wat er gisteren gebeurde

Geplaatst:

Ik heb de internet update gedaan, maar nu telkens om de ca 30 sec even storing in beeld(fraktie van een seconde).

Weet iemand waardoor dit kan?

Geplaatst:

Kan het zijn dat de soft-cams via het panel niet te downloaden zijn, krijg server error, de rest zoals de add-ons en de nieuwe panel is wel gewoon te downloaden. Zeer vreemd.

k heb ze maar handmatig geïnstalleerd dan, maar is toch irritant.

VU+ Duo2 met  4x DVB-S2 / 2x Dual DVB-S2 Tuner. Plugin remote channel stream converter

Wavefrontier T90. 6x Google TV Android 4K clients.

Geplaatst:

Bigm,

Mijn dank, dit was em dan.

ZO lekker testen dan maar. TeleTxt werkt wel...

Mark

VU+ Duo2 met  4x DVB-S2 / 2x Dual DVB-S2 Tuner. Plugin remote channel stream converter

Geplaatst:

Mijn plugin gboxcentre werkt na deze update niet meer,

gebruik gbox2.1b, na de update schakelt de relook zichzelf uit als ik de plugin wil opstarten, heeft ook iemand anders deze ervaring of een werkende gboxcentre plugin ??

gr

Shotfac

Niet katten maar lekker satten
------------------------------
VU+ SOLO

Geplaatst:

Softcams werken onder deze enigma niet goed. Naast Gbox ook problemen met DCCamd.

Ik heb gemerkt dat emulist.xml na installeren van deze emus fouten bevat waardoor het all-in-one emu panel geen mogelijkheid meer geeft om te selecteren. Als ik de fouten uit de list haal, dan worden de betreffende emus niet korrekt opgestart als ik deze selecteer.

Om deze reden ben ik teruggegaan naar Sf-Team van juni, die dit probleem minder had. DCCamd kon je in deze emu ook niet installeren via panel, maar ik kopieer deze onder een andere naam (Scam) die wel korrekt in de emu lijst staat en werkt. Het is heel vreemd, als ik handmatig DCCamd invul in de list, dan start ie met geen mogelijkheid de emu op. Daarom copieer ik de gewenste Emu maar onder een andere naam Daarna heb ik geen problemen.

Geplaatst:

Dank voor je antwoord, het vermoeden had ik al dat het minder lekker liep met emu en plugins

Ben teruggegaan naar de image voor de upgrade, daar werkte bij mij alles feilloos

gr

Shotfac

Niet katten maar lekker satten
------------------------------
VU+ SOLO

Geplaatst:

misschien een vreemde vraag welke u-boot gebruiken jullie

Geplaatst:

Ik gebruik 1.2.0 vandaar dat ik het vroeg ik heb nl geen problemen met plugins of cams

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen