DINGES Geplaatst: 1 september 2007 Geplaatst: 1 september 2007 Hallo wie weet welke diemeter schotel ik moet hebben om de turkse zenders op turksat te kunnen ontvangen die ook in turkij te ontvangen zijn dus niet de zenders die voor europa bedoelt zijn maar echt voor turkij zoals kanal d,star,atv.show maar niet de europeze versies er van zoals euroD
Mojo Geplaatst: 1 september 2007 Geplaatst: 1 september 2007 Dat gaat niet lukken met standaard apparatuur. De versie die jij bedoeld zitten op de east-beam en zijn hier redelijkerwijs niet te ontvangen. East-beam turksat 1C en... East-beam turksat 2A You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Optimist Geplaatst: 1 september 2007 Geplaatst: 1 september 2007 De genoemde zenders beschikbaar op het Digiturk pakket op 7 Oost. Je hebt dan wel een smart card nodig om die te ontvangen. De smart cards zijn in Turkije verkrijgbaar en je hebt een Turks adres nodig -- wellicht kan een familielid je helpen. Je kunt diverse pakketten krijgen (ik heb zelf het familiepakket). Je kunt een pre-paid kaartje kopen die een jaar lang geldig is. Als je meer informatie wilt, stuur dan even PM. Optimist 2x DM800 Visiosat Bi-Sat 13.0/19.2/23.5/28.2 East Visiosat 80cm 7.0 East
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen