Gast Geplaatst: 1 september 2007 Geplaatst: 1 september 2007 Hallo, Ik ben in het bezig van een Comwell MC40. Deze ontvanger laat geen updates door op mijn viaccess kaart. De kaart werkt wel alleen moet ik hem iedere maand opnieuw updaten in een andere ontvanger. Weet iemand waar ik nieuwere (of andere) software kan downloaden voor de MC40 die de updates op de kaart wel doorlaat? Alvast bedankt
Chuli Geplaatst: 15 september 2007 Geplaatst: 15 september 2007 Hey, Ik heb een comwell mc50 en heb moeten teruggaan naar de voorlaaste software, daar de laatste van 08/02/2007 geen codes updates meer toelaat. Misschien is dit ook wel het geval met de mc40? Laad eens de voorlaatste software zou ik zeggen. Groeten,
Gast Geplaatst: 16 september 2007 Geplaatst: 16 september 2007 Hallo kan iemand mij mischien helpen?,ik heb een comwell mc 35 maar ik kan nergens meer nieuwe firmware vinden. iemand een link ofzo ....Alvast bedankt!!
Gast Geplaatst: 16 september 2007 Geplaatst: 16 september 2007 dat is twee keer de zelfde vraag,lees je pm dan weet je het????????????????????
Gast Geplaatst: 17 september 2007 Geplaatst: 17 september 2007 De voorlaatste versie zit erin maar ook die laat geen updates door op de kaart .. De nederlandse kaart werkt verder goed in de Comwell.
Gast Geplaatst: 17 september 2007 Geplaatst: 17 september 2007 je zou de laatste van comwell er in kunnen zetten ,maar dan heb je geen geheim menu meer!!!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen