gsm Geplaatst: 1 september 2007 Geplaatst: 1 september 2007 Ik kan op mijn PC deze website niet openen maar op een andere pc wel. Wie weet wat ik fout doe of wat moet ik installeren ? Ik heb Adobe Flash Player geinstalleerd maar ook dan lukt het me niet. Bedankt gsm
Ome Merde Geplaatst: 1 september 2007 Geplaatst: 1 september 2007 onderstaande fout krijg ik : Windows Vista Ultimate, IExplorer7 en Firefox 2.nogwat merDe deze ruimte is te huur
boaz Geplaatst: 1 september 2007 Geplaatst: 1 september 2007 Welke browser en welke instellingen? Kan zijn dat bepaalde plugins niet starten door te hoog beveiligingsniveau. VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
gsm Geplaatst: 1 september 2007 Auteur Geplaatst: 1 september 2007 Ik krijg helemaal geen foutmelding, alleen een blank scherm. Ik werk met XP met SP2 en gebruik IE6 Welke instellingen wil je weten ? gsm
WPW Geplaatst: 1 september 2007 Geplaatst: 1 september 2007 No problemo W2k, Ie6 gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
gsm Geplaatst: 1 september 2007 Auteur Geplaatst: 1 september 2007 No Problemo op mijn laptop maar op mijn toren wel en daarom vraag ik hulp in wat ik (waarschijnlijk) mis.
joop905 Geplaatst: 1 september 2007 Geplaatst: 1 september 2007 hier werkt het ook niet met Firefox zelfde fout als bij Ome Merde
boaz Geplaatst: 1 september 2007 Geplaatst: 1 september 2007 Citaat: Welke instellingen wil je weten ? gsm Vergelijk de beveilingsinstellingen van beide PC's eens. Te vinden via Extra > Internet opties > tabblad beveiliging > aangepast niveau. Dan zie je een hele waslijst opties, vergelijk die van de PC waar het wel lukt maar eens met die waar het niet lukt. VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
Gerard 76 Geplaatst: 1 september 2007 Geplaatst: 1 september 2007 Citaat: hier werkt het ook niet met Firefox zelfde fout als bij Ome Merde Hier doet ie het wel...
joop905 Geplaatst: 1 september 2007 Geplaatst: 1 september 2007 @ G.Land wat zit er in je Add-ons werk hier met Firefox 2.0.0.6
gsm Geplaatst: 1 september 2007 Auteur Geplaatst: 1 september 2007 Citaat: Vergelijk de beveilingsinstellingen van beide PC's eens. Te vinden via Extra > Internet opties > tabblad beveiliging > aangepast niveau. Dan zie je een hele waslijst opties, vergelijk die van de PC waar het wel lukt maar eens met die waar het niet lukt. Zijn hetzelfde.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen