Hellum Geplaatst: 2 september 2007 Geplaatst: 2 september 2007 Hallo, in een computer hier zit een videokaart die niet goed geinstalleerd wil worden, en daardoor het hele systeem en het beeld. MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
grunnsat Geplaatst: 2 september 2007 Geplaatst: 2 september 2007 Ja, en ??? Moeten we uit deze uitgebreide mededeling afleiden dat je graag hulp wilt? Misschien is het dan handig enige van toepassing zijnde informatie te verstrekken, zoals: Welke Windiows versie Is Windows bijgewerkt met Windows update of Microsoft update Welk type videokaart wil je installeren Welke versie drivers gebruik je daarbij Welk type moederbord gebruik je Is de bios van het moederbord bijgewerkt Met deze informatie als begin is het wellicht mogelijk dat iemand je kan helpen.
joop905 Geplaatst: 2 september 2007 Geplaatst: 2 september 2007 zitten de drivers van de videokaart er wel in
Hellum Geplaatst: 3 september 2007 Auteur Geplaatst: 3 september 2007 ja, ik heb een andere kaart geprobeerd (het is ook niet mijn pc) maar dat maakte geen verschil, (hij dacht eerst van wel). ik was toen op een lanparty en had mezelf een internetverbinding verschaft. MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
Ome Merde Geplaatst: 3 september 2007 Geplaatst: 3 september 2007 maar wat is je vraag nou ? merDe deze ruimte is te huur
Hellum Geplaatst: 3 september 2007 Auteur Geplaatst: 3 september 2007 het ging me eigenlijk om een mogelijke oplossing, maar om die tijd ben ik niet echt helder meer. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen