Ga naar inhoud

[TF5000PVR] Hoe regionale zenders in te stellen Astra 3.

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heeft iemand van jullie de regionale zenders via astra3 al kunnen installeren op de tf5000pvr?

Ik heb alle procedures al doorlopen maar nog steeds zonder succes.

Dus mocht er iemand zijn die dit wel voor elkaar heeft gekregen, dan hoor ik graag hoe dat gedaan is.

Alvast bedankt,

Hans.

Geplaatst:

welkom op dit forum

geef even wat meer info van wat je gebruikt (schotel LnB enzenz)

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Geplaatst:

klik hier

Ik heb net even gekeken op de 5000pvr boven en dat werkt hetzelfde als de 5510 pvr en ook als de 5000ci

Alleen moet je op de 5000pvr het zelfde doen kwa disecq instellingen op tuner 1 en op tuner 2

Melle
DM500HD, Funke 99cm & StabHH120 & Smart Lnb, Funke 68cm & Duo Lnb Quad.

Geplaatst:

Hoi, ook die optie werkt niet. Heb een vaste 80cm triax schotel met duo (twin) lnb, laatste firmware via OTA (aug-2007). Procedure van importeur van de lnb geeft ook geen resultaat. Als er iemand is met een vaste schotel (op een draaibare schotel lijkt het wel te werken), die het wel voor elkaar heeft gekregen, misschien de settingsfile ergens zou kunnen plaatsen of mailen, dan lukt het misschien wel.

Alvast bedankt,

Hans.

Geplaatst:

Hoi Sjaak,

Je beschreven procedure klopt. Ik krijg nu (flipperend) signaal. Moet waarschijnlijk nog wat aan de afstelling van de lnb sleutelen. Zit er trouwens nog verschil in de merken lnb's? Mahw, is lnb van merk a gevoeliger dan lnb van merk b vwb de afstelling?

In ieder geval bedankt voor je reactie.

Hans.

Geplaatst:

Hallo allemaal,

Ik heb het voor elkaar. Totaal ongeveer 21 zenders via astra3.

Het probleem lag in de afstelling van de schotel. Nadat ik de schotel iets richting oost had gedraaid, kwamen de zenders in zicht op astra3.

Schotel afstelling is dus zeer kritisch bij een duo lnb voor gebruik met astra1 en astra3.

Sjaak en Melle bedankt voor jullie hulp.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen