Gast Geplaatst: 2 september 2007 Geplaatst: 2 september 2007 Nu de diverse abo's flink in prijs gezakt zijn en de snelheid flink omhoog overweeg ik om over te stappen naar een ander abo. Momenteel heb ik bij Speedlinq dit abonnement: 1 25,00 ADSL All-in 5120 (5120/1024 Kbit/s) speed special plus een budgetbel abo van KPN ( t.b.v. de ADSL lijn)van 10,50 euro per maand. Als modem/router gebruik ik een Linksys Wag 54 Is het volgende abo ( Speedlinq)aan te raden: All-in 20000 COMPLEET - actietarief 12 maanden voor € 24,95 per maand. Daarna € 29,95 per maand. - incl. Speedlinq Bellen & toeslag vaste lijn. Dus geen vaste lijn meer nodig! en kan ik m'n huidige modem/router blijven gebruiken? Alle suggesties en tips zijn welkom!! Tobias
Gast Geplaatst: 2 september 2007 Geplaatst: 2 september 2007 zul je ff moeten nagaan of dat wel geleverd kan worden via de postcodecheck.
Gast Geplaatst: 2 september 2007 Geplaatst: 2 september 2007 Dit bedoel je? ADSL is beschikbaar. ADSL2+ is beschikbaar. SDSL Bundeling is beschikbaar Maak nu gebruik van de actie SDSL bundeling! Voor meer informatie verwijzen wij u graag naar uw leverancier / account manager. Linesharing is beschikbaar. Dit is een BBned locatie. Centrale: Rt-Vdg Locatie: Rotterdam-Vlaardingen De afstand van de locatie tot aan de centrale bedraagt circa 701 meter. Tobias
Gast Geplaatst: 2 september 2007 Geplaatst: 2 september 2007 op mijn postcode kon ik wel 20 mb voor 24,95 krijgen maar moest ik nog steeds 10euro aan kpn betalen dus totaal ca 35 euro, maar totaal abbo voor 29,95 dus incl lijngebruik is niet mogelijk, wie het weet waarom mag het zeggen.
Gast Geplaatst: 2 september 2007 Geplaatst: 2 september 2007 Ja maar in m'n eerste bericht staat toch duidelijk in de advertentie van Speedlinq dat de lijntoeslag bij de prijs is inbegrepen. Tobias
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen