Norman Geplaatst: 2 september 2007 Geplaatst: 2 september 2007 Hallo, Ik heb even een vraagje over de DuoLNB. Op dit moment heb ik de TwinLNB op het dak, hoe zit het eigenlijk als ik de DuoLNB koop, heb ik dat evengoed de 2 ingangen op mij inverto benut, want ik zag in een afbeelding dat er 4 draden uit gaan?? Of zijn het gewoon 2 uitgangen op de lnb welke gecombineerd zijn in de kop voor de 2 astra's. Norman Inverto 7000
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 2 september 2007 Geplaatst: 2 september 2007 Je hebt de DUO LNB in Twin uitvoering en in de Quad uitvoering. Als jij nu een twin LNB hebt dan kan je ook de Duo twin uitvoering nemen, dus ook weer 2 draden naar de Inverto. Met de Quad uitvoering kan je of 2 twin-tuners of 4 single of een twin en 2 single tuners aansluiten. Kortom hier komen inderdaad 4 draden uit.
Norman Geplaatst: 2 september 2007 Auteur Geplaatst: 2 september 2007 ALs er 4 draden uit komen, moet ik er dan 2 doorlussen bij de kop? Er zijn toch maar 2 ingangen achter in de inverto. Norman Inverto 7000
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 2 september 2007 Geplaatst: 2 september 2007 Nee, je moet de twin uitvoering hebben van de Duo. Dus degene met 2 uitgangen is geschikt voor je Inverto. Als je een Quad uitvoering hebt dan gebruik je maar 2 uitgangen van de 4, de 2 niet gebruikte dek je dan af op de één of andere manier (tape, afsluitweerstand, gummiedop etc) Dus je moet een Twin uitvoering van de DUO kopen (ongeveer € 40) een Quad uitvoering kost je ongeveer € 60 Hier een plaatje van de DUO Twin
Norman Geplaatst: 2 september 2007 Auteur Geplaatst: 2 september 2007 Ik snap het, dank je. Norman. Inverto 7000
Norman Geplaatst: 2 september 2007 Auteur Geplaatst: 2 september 2007 Als ik deze plaatsen wil, kan ik alles verder op het dak laten zoals het is, of moet ik de schotel iets bijrichten? Norman Inverto 7000
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 2 september 2007 Geplaatst: 2 september 2007 Citaat: Als ik deze plaatsen wil, kan ik alles verder op het dak laten zoals het is, of moet ik de schotel iets bijrichten? Als het goed is hoef je niets te veranderen want de Astra1 kop komt in de houder waar nu ook je Astra1 LNB inzit, dus als de Astra1 nu goed uitgericht is zal dat straks ook zo zijn. Je moet alleen de DUO in de houder niet waterpas zetten maar deze moet iets gedraaid worden, de kop van de Astra3 komt daardoor iets hoger dan de kop van de Astra1. Als het goed is zit er ook een sjabloontje bij de kop waarmee je kan zien of de kop juist gedraaid is. Succes
Norman Geplaatst: 3 september 2007 Auteur Geplaatst: 3 september 2007 Top, dank voor de uitleg. Norman. Inverto 7000
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 3 september 2007 Geplaatst: 3 september 2007 Hier in de bijlage de handleiding voor de Duo LNB
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen