Ga naar inhoud

[Pioneer] geen emu in een 110nl

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik krijg geen codes in de nieuwe firmware wat doe ik fout of wie wil mijn helpen

Geplaatst:

je moet eerst een oude emu keys laden en dan per ab veranderen

Geplaatst:

Dus een emu.bin laden met mediasatconnect gaat niet?

Wat voor fout melding krijg je?

Dreambox 800 HD 320GB intern - Pioneer 1530 - PS3 250GB - 2x Bulsatcom ontvangertjes - DM500S - TD110 19.2 23.5 13 28.2 - 120cm Draaibaar - 60 cm vast.

Geplaatst:

beschrijf maar even hoe je dat ding gepatcht hebt misschien kan ik je helpen

heb zelf ook een 110nl en 120 nl allebei open

Geplaatst:

met pionero 5 firm geladen met mediasat connect getracht otv.bin en tps.bin te laden deze starten wel op maar gaan niet in de ontvanger dan staat mediasat vast en ontvanger ook hier kom ik niet verder.

Geplaatst:

met media sat con 298 emu laden in service kaart dan dump/send emu anvinken under

en dan boven emu aanvinken reciever in onvangst zetten dan op send folder en mit rsa key ook

Geplaatst:

wat ik ook doe schrijven van otv wil niet naar ontvanger alles er nieuw ingezet met mediasat conect 2.9.9. otv ontvanger op rs232 ontvangst dan send met mediasat ziet wel otv op ontvanger maar stuurt niets over

Geplaatst:

je gaat wel in menu naar 4,4,4 en zet de Ontvanger in onvangst stand. en je drukt op de Connect knop in MediasatConnect299 ???

Geplaatst:

allemaal bedankt voor jullie reacties maar ik heb het probleem gevonden deze zit in mijn compoort met andere pc geprobeerd en werkt nu allemaal wel

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen