Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

bron: hdtv nieuws

NRC IFA september

Sharp LC-46HD1E

Met vier geïntegreerde tuners voor de ontvangst van DVB-C (HD), DVB-S (HD), DVB-T en het analoge signaal zijn de tv’s geschikt voor diverse applicaties en de toekomst

vanaf 4.000 EURO :-(

niet voor mijn portemonnee dus

VU+ Duo 4K DVB-S2x FBC DUAL +  1 X DVB-C FBC V 1.0 (Enigma2); Visiosat BIG Bisat (13,2° 19,2°, 23,5°, 28,2°O), 4 Alps BSTE9-101B, smart MS 17/4 ES multiswitch, Samsung UE50JU6800W

Geplaatst:

Citaat:
vanaf 4.000 EURO :-(

Dat lijken natte duim prijzen te zijn. Onder aan de pagina van die link staat al een aanbieding van de 52" voor €3499, dat is toch wat anders als de listprijs van € 5200.

Overigens heeft Sharp een hele serie nieuwe toestellen, waaronder ook een 32" FullHD uitvoering.

Geplaatst:

Handig als er een DVB-S (HD) tuner in zit, terwijl DVB-S2 gebruikt wordt.... of bedoelen ze dat met (HD)???

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:

Welk type is de 32 inch full hd? Ik wil volgend jaar wel een full hd tv, maar die gaan normaal vanaf 37 inch. En dat is misschien wat aan de grote kant.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Geplaatst:

Citaat:
Welk type is de 32 inch full hd?

Goede vraag, ik kan hem niet vinden op de Nederlandse site van Sharp. Dat is vreemd, want Loewe gebruikt ook Sharp displays, en die heeft er wel één, de Spheros R 32+ HD. Misschien hebben ze er wel meer, maar die web site van Loewe is zo onoverzichtelijk als je gauw wat wilt zoeken.

Overigens raak je heel gauw gewend aan de afmetingen van een TV is mijn ervaring. Ik ging van 72cm breedbeeld (CRT) naar 94cm (37" LCD) omdat ik geen 32" kon krijgen in Full-HD, en binnen no time vond ik die afmeting al heel normaal. Ik kan geen grotere TV plaatsen, maar anders zou ik nu waarschijnlijk wel een 42" of groter nemen. Zeker als je een TV veel gebruikt is een grote (goede!) uitvoering erg plezierig.

Geplaatst:

Ik heb met sharp gemaild en ze wisten mij te melden dat de 32 inch full hd in oktober in nederland wordt geintroduceerd.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Geplaatst:

Fijn die 4 tuners, maar zitten er dan ook 4 losse pluggen op om de coaxen op aan te sluiten? Want b.v. mijn SONY LCD heeft zowel een analoge tuners als een DVB-T tuner, maar er zit maar 1 plug op. Dus steeds met de kabel switchen als je wil omschakelen. Erg handig.

• 3 weken later...
Geplaatst:

Heeft iemand al ervaring met de Sharp LC-46/52HD1E?

Ik heb de 46" versie al gezien voor onder de 3000 euro.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen