Gast Henri Aalten Geplaatst: 3 september 2007 Geplaatst: 3 september 2007 Ik heb een Videorecorder aangesloten op een Dazzle van Pinnacle. kan hiermee opnemen op DVD, gaat goed. Maar met welke software kan ik met volledig beeld ook op mijn monitor kijken, zonder dat ik iets opneem !! Denk aan reclameregels, eventueel naar PM.
Gast Henri Aalten Geplaatst: 3 september 2007 Geplaatst: 3 september 2007 Weet er iemand of er software bestaat, die Dazzle DVD recorder ondersteund, om het beeld op het hele scherm te kunnen bekijken Dazzle DVD is een klein kastje op USB2 waar je video en audio signaal naar de computer stuurt. (annaloog)
Gast Geplaatst: 4 september 2007 Geplaatst: 4 september 2007 Ik heb nog geen (goed) programma gevonden dat met de Dazzle kan praten ... blijkbaar is de driver die Pinnacle erbij levert niet generiek genoeg (zo doen grote merken als Ulead en Cyberlink er niets mee, zie ook mijn topic over die Dazzle dinges. Over 'mijn' topic gesproken: waar neem je DVD's mee op? Met de bijgeleverde software of iets anders?
Gast Henri Aalten Geplaatst: 4 september 2007 Geplaatst: 4 september 2007 Met de bijgeleverder software.
Gast Henri Aalten Geplaatst: 5 september 2007 Geplaatst: 5 september 2007 Nog meer software, om dit te doen ?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen