Gast Geplaatst: 3 september 2007 Geplaatst: 3 september 2007 kan me iemand helpen aan een herstel diskette voor mijn harde schijf. western digital voor de WD200BB 20gb. of waar kan ik dat vinden????? bedankt.
Ome Merde Geplaatst: 3 september 2007 Geplaatst: 3 september 2007 wat bedoel je met een hersteldiskette voor je harddisk ? doet ie het niet meer ofzo ? merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 3 september 2007 Geplaatst: 3 september 2007 ja, hij doet het nog wel, maar plots kan er opeens een blauw scherm opkomen met witte letters, dan moet ik hem afsluiten om schade te voorkomen enz. naar het schijnt zou er een soort van opkuis of herstel diskette moeten bestaan? deze zou de HD terug op punt stellen . < WD TOOLS> of zoiets ??? bedankt.
WPW Geplaatst: 3 september 2007 Geplaatst: 3 september 2007 Maak eens een foto van dat 'scherm', klinkt meer als een virus. Is het een blauw scherm over het hele beeld heen met witte letters alsof het een oud DOS programma is? type dan hier eens in wat er precies staat. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Gast Geplaatst: 3 september 2007 Geplaatst: 3 september 2007 ja, je heht het juist over het scherm. 1/ het gaat over schade te voor kommen. 2/ het gaat ook over virus 3/het gaat ook over als hij het blijft doen om contact optenemen met de leveransier. ik kan geen foto van sturen omdat ik er een nieuwe xp opgezet heb maar tijdens de instalastie heb ik wel tot 3 keer zo een blauw scherm had. uiteidelijk stond xp erop. maar dat blauw scherm zal zeker terug kommen. ik werk nu met een andere pc. bedankt
WPW Geplaatst: 3 september 2007 Geplaatst: 3 september 2007 Als je dit tijdens de installatie van xp krijgt is er iets met de PC zelf aan de hand, ram, geluids-videokaart of zo. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Big fellow Geplaatst: 3 september 2007 Geplaatst: 3 september 2007 Is het niet een boot sector beveiliging? In sommige BIOS'en kan je instellen dat de boot sector niet beschreven mag worden. En wat gebeurt er nu juist tijdens een installatie van een nieuw OS? Juist, de boot sector wordt opnieuw geschreven. En de meldingen zien er inderdaad uit als "ouderwetse" MS DOS meldingen. Controleer eens in je BIOS of zo'n dergelijke beveiliging erin zit, en of deze aanstaat. Big fellow “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
raptor Geplaatst: 4 september 2007 Geplaatst: 4 september 2007 het scherm wat ie ziet is een bsod ofwel zoals wpw het al heeft gezegd problemen met hardware,defect geheugen is meestal de oorzaak van dit probleem,ook een hd met bad sector's is een optie.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen