Ga naar inhoud


[Pioneer] Probleem met kanaallijst V5


Gast

Aanbevolen berichten

Pioneer_Chan_Eepr_NLV5_UKV4x_5feb02

 

Als ik met behulp van Pionero V3.2.1 deze kanaal lijsten er inschiet b.v. A_HB_SortedNLV5.rcu), krijg ik de volgende melding;

 

%FL=60000000000800004F92BF

$.D1

 

Opening LPT1

Status after opening and negotiation:DNA

Status:CPT

Sending file...

Error at the position399841. Continuing the transmission and fixing the error...

Error at the position399841. Continuing the transmission and fixing the error...

Closing LPT1

Error in termination 2.

%FL?CA

$?C0

 

Hierna de eprom.txt/bin file er in geshoten staan wel alle kanalen er opvolg orde in maar je ziet niets, rood puntje rechts onder in beeld????

 

Als je de kanallijst List.rcu uit b.v. Pioneer4.22 gebruikt gaat het wel goed. past V5 niet bij bij deze flash versie hoe zit het precies. Ik heb de list .rcu maar weer even terug gezet loopt leuk maar heeft niet mijn voor keur, beetje een rare lijst.

 

Greetings Admirals

Link naar reactie
Delen op andere sites


@Admirals,

 

De kalenlijst/Eeprom die je opgehaald het is de laatste die ik heb gemaakt en beide versies zijn getest. De UK versie is bedoeld voor de Dynamit firmware (alle versies). De NL versie is bedoeld voor de NL versie van H2DeeToo. Deze is getest op V5 en er is inmiddels teruggekoppeld dat deze ook werkt met V7.

Let op bij de kanalenlijst een eeprom horen bij elkaar. Dus bijv. de NL_lijst+NL_eeprom.

 

Je schrijft niet welke firmware je hebt geladen, maar omdat je schrijft dat de 4.22 versie werkt, vermoed ik dat je de Dynamit versie hebt en daar werkt de NL_Lijst niet mee samen.

 

Daarnaast heb je de Astra_horbird combi lijst geladen. Er van uitgaande dat je wel de goede lijst+eeprom hebt geladen kan het nu nog zijn dat je LNB's verwisseld zijn tov de lijst. Dus Astr op DisEq 2 en Hotbird op 1. Het schijnt dat dit zo is bij de koppen met 2 ingeboude LNB en DisEq. Dit kun je aanpasen door mbv Pionero in de transponderlijst de Satelieten Hotbird en Astra te veranderen.

 

Als laatste je log van het laden. Die ziet er uit zoals verwacht. Meestal krijg je 2x een foutmelding met 'fixing error' msg en aan het eind krijg je een popup met de melding dat de upload mislukt is. Dit is normaal bij het laden van de kanalenlijst.

 

Ik kan zelf nog geen testen doen. Ik hoop over een week weer in de running te zijn.

 

Groeten

Satori

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg precies dezelfde melding en precies hetzelfde resultaat. Het enige wat mij opvalt is dat menu 7.1 antenne parameters anders is. Hier wordt alleen frequentie lage band en frequentie hoge band weergegeven. Probeer morgen nog even.

Ik ga nu stappen, sluit mijn Strong weer even aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...