Brrrrrr Geplaatst: 3 september 2007 Geplaatst: 3 september 2007 Hallo allemaal, Na het inbrengen van een nieuwe zenderlijst in mijn Humax zijn plotseling alle provider id's verdwenen er staan nu alleen maar 6 rode nullen. Weet iemand wat ik verkeerd gedaan heb, en of ik dit kan herstellen?? Alvasr bedankt! groet Brrrrrr
Brrrrrr Geplaatst: 3 september 2007 Auteur Geplaatst: 3 september 2007 het betreft een Humax irci-5400z
Gast Geplaatst: 3 september 2007 Geplaatst: 3 september 2007 Je zenderlijst had meer dan 4000 kanalen. Dat is over de limiet en dan gaat er informatie verloren. Voor het laden van de settingslijst deze eerst editen en het totaal aantal kanalen beneden de 4000 brengen.
Brrrrrr Geplaatst: 3 september 2007 Auteur Geplaatst: 3 september 2007 ga ik proberen, alvast heel hartelijk bedankt voor het snelle antwoord, en ik laat weten of het gelukt is. m vr gr Brrrrrr
Brrrrrr Geplaatst: 3 september 2007 Auteur Geplaatst: 3 september 2007 Helaas, ook met een aanmerkelijke kleinere lijst tv+radio 2500 kanalen, lukt het niet. Ook het wegschrijven van de sleuteltjes lukt niet, er blijven nullen staan. Kan ik nog iets anders proberen?? gr Brrrrrr
Brrrrrr Geplaatst: 3 september 2007 Auteur Geplaatst: 3 september 2007 Gelukt! DSR 9500 EMU Ed56 overnieuw geinstalleerd en probleem opgelost. Bedankt. gr Brrrrrr
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen