Ga naar inhoud


Tevredenheidsonderzoek TVVlaanderen


Gast Paullo

Aanbevolen berichten

Via de nieuwsbrief ontving ik vandaag een verzoek tot deelname aan een tevredenheidsonderzoek voor TVVlaanderen:

 

http://www.bekijkhetmaar.net/tvvenquete

 

Er worden vragen gesteld over de tevredenheid over het product, klantendienst, etc...

 

Verder kan je onderaan de zenders aanduiden waarvan je vindt dat ze dienen te worden toegevoegd aan het aanbod en kan je nog suggesties mededelen.

 

Ik heb van de gelegenheid gebruikt gemaakt om ze te laten weten dat hun communicatie bij de prijsverhoging en het verwijderen van Action Now een drama was en onder alle peil was en dat het misschien een goed idee was de bestaande klanten eens één maand gratis te laten proeven van het pluspakket.

 

Voor jullie klachten en suggesties lijkt het mij het moment ....:thumb1:

 

Greets

 

 

PS Het invullen werkt niet met Mozilla Firefox.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Het was misschien interressant dat iedereen zijn top favoriete zenders zou vermelden welke nog ontbreken bij TVV:

 

Wat ik er ga invullen (voor het moment):

NASN

TMF Vlaanderen

Eurosport 1&2

SciFi

 

+ de slechte communicatie icm de prijsverhoging.

DM8000 1Tb 2,5"HDD (Openpli2.1)
2xGigaBlue HD Quad Plus 1Tb (Openmips 4.2)
Wavefield T90(Astra1-2-3 Hotbird)
Synology DS214+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er TF1, The History Channel, de Discovery's, de Nederlandse themakanalen, BBC Entertainment, BBC Knowledge en BBC Lifestyle (van zodra die hier beschikbaar komen) en Eurosport bijgezet.

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik koos voor...

Film 1.1 - 1.2 - 1.3

Sport 1 - Eurosport 1+2

Discovery Science / Civilisation / Travel & Living

National Geo Wild

 

Voor mij zouden er ook gerust meerdere pakketten / tarieven mogen zijn, want nu zijn er teveel zenders die ik nooit bekijk, maar alles zal bij DROMEN blijven, mijn ged8 !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
ik koos voor de belgische film provider (telenet) PRIME aan het zender pakket toe te voegen.


Heb ik ook vermeld: "een volwaardig film kanaal a la Prime of BE tv" , en over het feit dat de Nederlanders Film1 krijgen en wij weer op onze kin kunnen kloppen net zoals bij Eurosport en NASN

Vu+ Solo 2
Telenet HD Digibrolx

Link naar reactie
Delen op andere sites

prime zal je al mogen vergeten,daar dat is van telenet,en telenet niet met andere wil samenwerken als ze veel mogen beslissen in een ander z'n plaats,

bewijs is indi wel hé,

en boomerang zit al bij TVV in het pluspakket,

dus is dat ook al een zender minder.

voor de rest die engelse zenders die je wilt zullen voorlopig nog niet komen voor de benelux.

nasn en eurosport zijn dure zenders die ze van zodra het geld ervoor is ze ze gaan bijvoegen.

film 1 zenders zal niet lukken daar de rechten bij prime (telenet) zitten en film1 de rechten enkel voor nederland heeft.

TMF Vlaanderen,als er een transponder bijkomt zal deze erbij komen denk ik.

SciFi komt in een extra pakket op 23.5 wss.

TF1 is ook te duur,is zelfde fabriek als europsort ;-)

extra discovery's zullen wss ook op 23.5 komen.

voor de rest nog zenders lol.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nog zo niet overtuigd of onze "wensen" zich niet tegen ons gaan keren.

 

Als bijvoorbeeld iedereen gaat zeggen dat hij de extra Discovery's wil toegevoegd zien, dan is dat volgens mij voor TVV een signaal om een extra pakket te maken (tegen betaling natuurlijk) waarin zij deze extra Discovery's steken, plus de Discovery en zelfs eventueel National Geographic en Animal Planet uit het basispakket. Bijgevolg wordt het basispakket weer magerder.

 

Ik zie verzoeken voor filmkanalen, terwijl Action Now verdwijnt...

 

Akkoord dat veel mensen bereid zullen zijn om meer te betalen voor een extra pakket, maar dan moet TVV wel gaan oppassen, in functie van de prijs, dat de concurrentie (Telenet en Belgacom-TV) niet interessanter wordt voor de consument. Vergeet niet dat zij nog veel potentiële klanten over de brug moeten halen, en dat de investering voor de basisuitrusting (schotel, ontvanger, kaart, activering kaart...) niet niks is.

 

UPDATE van mijn berichtje :

 

Mijn woorden zijn nog niet koud...

 

http://www.tv-vlaanderen.be/pid_astra235.asp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, Coliseo, we mogen meekiezen.

 

Ik zie in de keuze die ons wordt voorgelegd al de definitieve contouren van het themapakket opduiken.

 

Het gaat volgens mij gewoonweg bestaan uit de 10 zenders die daar als keuze worden voorgelegd.

 

Van deze keer mogen de bestaande abonnementen ze blijkbaar wel een tijdje gratis ontdekken.

 

Zouden ze dan toch geluisterd hebben naar de vele kritieken.

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van die 10 zenders zijn er slechts de helft ook interessant voor TVV-kijkers denk ik. De programmatie van zenders als Consumenten TV en Geschiedenis richt zich vooral tot het Nederlandse publiek. Wat ik ook begrijp, het zijn nu eenmaal Nederlandse zenders, maar niet alle zenders zijn dan ook geschikt voor TVV om zomaar van CDS over te nemen.

 

Waar ik wel van verschoten ben is dat TVV Family 7 ook in de keuzelijst heeft opgenomen. Het lijkt alsof ze maar net aan 10 zenders komen die CDS zal doorgeven die ook in Vlaanderen mogen uitgezonden worden.

Dreambox DM800S met Gemini 3.60 - Moteck SG2100A - Triax 78cm - TV-Vlaanderen abo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...