Gast Geplaatst: 3 september 2007 Geplaatst: 3 september 2007 Heeft er al iemand ervaring met de octagon receivers?
Gast Geplaatst: 6 september 2007 Geplaatst: 6 september 2007 Heb nu de octagon SF518 gekocht en deze receiver bevalt goed heeft div leuke mogelijkheden en twee ca en twee ci en loopt perfect met de nederlandse kaart.Zijn er nog meer mensen die deze receiver hebben of de SF318?
stauffie Geplaatst: 7 september 2007 Geplaatst: 7 september 2007 hoi realmax heb zeker ervaring met deze reciever. Het is op dit moment de emu met de meeste Auto Update functies. O.A. Premiere D+ TPS zijn met deze reciever en de super firmware allemaal auto update. Daarbij komt nog nog dat deze reciever een blind scan heeft zoals ook een F1 toets op de afstand bediening die de onder kanalen van premiere laar zien. dus al met al een super bor voor dat prijsje.
Gast Geplaatst: 7 september 2007 Geplaatst: 7 september 2007 ja ik moet zeggen hij bevalt mij ook goed zeker met de emu erin, ik heb mijn humax ook vervangen door de octagon is toch een stukje beter en makkelijker allemaal. Zijn er trouwens nog meer mensen die ervaring hebben met de octagon receiver?
Gast Geplaatst: 9 september 2007 Geplaatst: 9 september 2007 Hoi Stauffie, wat vindt jij van de beeld kwaliteit. Ik vind hem stukken beter dan mijn vorige receiver, hoor ik trouwens wel meer van mensen.
Gast Geplaatst: 11 september 2007 Geplaatst: 11 september 2007 Hallo, Ik overweeg ook een SF518 te kopen, echter maakt deze receiver ook de update van de Nederlandse seca2 kaart mee??
Gast Geplaatst: 11 september 2007 Geplaatst: 11 september 2007 als alles goed is wel heb het helaas nog niet gehad nu moet dus ook nog even wachten maar in het onderliggende menu kun je dat instellen dat de kaart moet worden geupdate maar ok de emu kun je op update zetten.
Gast Geplaatst: 11 september 2007 Geplaatst: 11 september 2007 Ok.... kan het antwoord zo 123... ook niet vinden op i-net Moet je bij de SF518 de Emu uitschakelen om naar de NL kanalen te kijken met seca2 kaartje? Of werkt dit feilloos samen? Ik weet bijv. dat je bij de X200 serie van Vantage de emu moet uitschakelen daar je anders freezes krijgt!
Gast Geplaatst: 11 september 2007 Geplaatst: 11 september 2007 je hoeft de emu niet uit te schakelen dat werkt perfect samen. Ook auto update werkt perfect is gewoon een goeie box voor weinig geld. Heb in de woonkamer mijn humax 5400 vervangen voor de octagon en heb er nog steeds geen spijt van.
Gast Geplaatst: 16 september 2007 Geplaatst: 16 september 2007 De emu werkt ook perfect samen met een kaart van canaldigitaal en met tv vlaanderen erin. Ook met omschakelen tussen ned en belgie kanalen werkt het perfect. Heb de nederlandse kaart in de bovenste lezer en de tv vlaanderen kaart in de onderste.Alle twee de kaarten geactiveerd in de octagon en binnen 15 min beeld.
stauffie Geplaatst: 16 september 2007 Geplaatst: 16 september 2007 Updates van TV Vlaanderen en Canaal Digitaal komen gewoon binnen met deze reciever heb je op dit moment werkelijk een toppertje voor de prijs wat hij moet opbrengen.Al zeker de zwarte uitvoering met blauwe display. Ik heb hem nu 3 weken staan en kan niet meer zeggen als dat support en updates van de octagon perfect zijn. En wat betreft beeldkwaliteit denk ik dat menig dure reciever zich hier een plakje kan afsnijden.
Gast Geplaatst: 21 september 2007 Geplaatst: 21 september 2007 zijn er nog meer mensen die op dit moment een octagon hebben?Ben wel eens benieuwd naar jullie ervaringen?
Gast Geplaatst: 13 oktober 2007 Geplaatst: 13 oktober 2007 dit is de nieuwste update voor de octagon! für Octagon SF 518 : Änderungen : - POLSAT AU Auto update in EMU eingefügt , TEST 100% OK (Hotbird 13°) - TvCabo AU Auto update in EMU eingefügt , TEST 100% OK (Hispasat 30 W°) aktuelle AU Auto updates : - PW & LigTv AU OK - D+ Tekilla AU OK - POLSAT AU OK - TvCabo AU OK - TPS Multivision AU OK - SRG (Swiss) AU OK Bitte nach jedem SW Update Werkseinstellung durchführen ! Bitte unter Menü --> 9999 --> KeyEditor --> Key Reset machen (blaue taste) Stand 12 Oktober 2007
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen