cor nelis Geplaatst: 4 september 2007 Geplaatst: 4 september 2007 ik wil een visiosat schotel draaibaar maken, gaat dat goed. of is het beter een triax schotel te kopen .(ik heb namelijk al een visiosat ) topfield pvr 5000 rebox 9000 250gb & visiosat g4 , cam aston 1.07.
xidex Geplaatst: 4 september 2007 Geplaatst: 4 september 2007 Ik heb het een keer geprobeerd het werkt niet. Later een 88 cm triax gekocht. Dreambox 7000: 7025 : 8000 120 cm jonsa schotel met mti highline en een Stab hh 120 moter .
aquasat Geplaatst: 4 september 2007 Geplaatst: 4 september 2007 Dat is mogelijk maar ik zou u aanraden om de visiosat G3 te verkopen met lnb's en switch en een nieuwe triax te kopen. De triax zou nieuw minder moeten kosten dan de 2e handse visiosat G3. De triax zal ook minder wegen en dus minder kracht vergen van de motor.
Tonskidutch Geplaatst: 4 september 2007 Geplaatst: 4 september 2007 ondanks de twee vorige commentaren, zou ik niet weten waarom niet. ik kan geen argument bedenken en of heb weet van een reden waarom dat niet zou kunnen. JA, de visiosat is juist veel duurder dan een Triax, maar dat lijkt me niet meteen een reden om het niet te doen als je der al een hebt hangen. cheers A Forest The Cure
W3ird_N3rd Geplaatst: 4 september 2007 Geplaatst: 4 september 2007 Tonskidutch, de reden lijkt mij dat de LNB's uit het brandpunt hangen met de meeste houders. Als je daarmee gaat draaien klopt er volgens mij niets meer van. De topicstart is wel onduidelijk, ik dacht eerst "wat voor Visiosat?", want Visiosat heeft ook "gewone" offsetschotels. Ik moest uit de signature halen dat het toch om een bisat ging, en daarmee lijkt het me lastig. Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches
aquasat Geplaatst: 5 september 2007 Geplaatst: 5 september 2007 Bij een G3 staat de A1 LNB in het midden, dus is die zeker draaibaar bruikbaar. Het grootste nadeel zie ik in het gewicht van de schotel.
boaz Geplaatst: 5 september 2007 Geplaatst: 5 september 2007 Je hebt nu 3 LNB's dus een poort vrij op je DiseCq, kun je ook overwegen een gewone schotel erbij te kopen (niet duur en de rotor moest je toch al kopen) en deze schotel op je vrije poort aan te sluiten. Is even wat lastiger in te stellen, maar je houdt het voordeel van snel zappen op de sat's die je wrs het meeste bekijkt. VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen