Ga naar inhoud


ConfigUFS-910 1.0.1.6 uitgebracht.


Gast

Aanbevolen berichten

Franz Branntwein heeft 'n tooltje geschreven waarmee 't mogelijk is om je UFS 910 makkelijker te configureren, zoals 't IP adres & FTP installatie.

 

Ik heb 'm ff online gezet op m'n site voor jullie.

 

Als 't goed is komt m'n UFS 910 vandaag binnen (gisteren was DHL al aan m'n deur geweest) dus dan hoop ik dat er dan mee kan stoeien!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Satellite Europe,

 

Ik heb je al een keer vriendelijk (per PM) gevraagd onze bezoekers niet steeds naar je eigen site te verwijzen maar naar de bron, omdat jouw verwijzingen onderhand meer op een site promotie aktie lijken, dan op nuttige informatie voor onze leden. Zeker als naar je eigen site verwijzen inhoud dat mensen daar moeten registreren om een programma te downloaden dat je elders gewoon zonder registratie kunt downloaden, of als naar je eigen site verwijzen inhoud dat onze leden een artikel kunnen lezen dat jij in iets ander vorm op een andere site gevonden hebt en je dus gewoon naar de bron had kunnen verwijzen.

Aangezien ik je het nu al weer een paar keer heb zien doen, is jouw site nu een censuur item en mag deze hier helemaal niet meer vernoemd worden.

Ik heb het je vriendelijk gevraagd, maar dat is kennelijk voor jou niet voldoende. Ik schrijf dit openbaar op het board omdat andere mensen mogelijk anders niet begrijpen waarom we dit doen.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Satellite Europe,

Ik heb je al een keer vriendelijk (per PM) gevraagd onze bezoekers niet steeds naar je eigen site te verwijzen maar naar de bron, omdat jouw verwijzingen onderhand meer op een site promotie aktie lijken, dan op nuttige informatie voor onze leden. Zeker als naar je eigen site verwijzen inhoud dat mensen daar moeten registreren om een programma te downloaden dat je elders gewoon zonder registratie kunt downloaden, of als naar je eigen site verwijzen inhoud dat onze leden een artikel kunnen lezen dat jij in iets ander vorm op een andere site gevonden hebt en je dus gewoon naar de bron had kunnen verwijzen.
Aangezien ik je het nu al weer een paar keer heb zien doen, is jouw site nu een censuur item en mag deze hier helemaal niet meer vernoemd worden.
Ik heb het je vriendelijk gevraagd, maar dat is kennelijk voor jou niet voldoende. Ik schrijf dit openbaar op het board omdat andere mensen mogelijk anders niet begrijpen waarom we dit doen.

Ron


Dat was ook de reden dat ik geen direkte link vermelde! Ik vind 't dan ook zeer flauw dat je me hier publiekelijk voor aanvalt & blijkbaar is 't niet mogelijk om andere ook gewoon informatief bezig te laten zijn.
Maar goed, dit soort conflikten zien we hier wel vaker bij andere users ontstaan, die gewoon hun hobby willen uitoefenen.

Als je verdere info niet op prijs stelt, dan denk ik dat er voor mij niks anders op zit dan hier alleen nog maar af & toe iets terug te lezen & verder maar nergens meer over inhoudelijk op in te gaan...

Ik ga hier verder ook geen discussie meer over voeren, daarvoor vind ik m'n hobby gewoon te leuk!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb jou netjes en duidelijk via PM gevraagd niet steeds naar jouw website te verwijzen.

Jij hebt in recordtijd de afgelopen 2 a 3 maanden in vrijwel ieder bericht een link naar je website vermeld. Verder geen inhoud, alleen onderwerp "blabla" en een link naar je eigen site.

Als jij dan één week daarna op dezelfde voet doorgaat en weer verwijst naar je website (dit keer i.p.v. een link alleen "zie mijn website") ga je dus ondanks mijn vriendelijk verzoek gewoon door.

Wat enorm opvalt is dat je wederom informatie plaatst die je op een andere website gevonden hebt. Waarom dan niet gewoon een link naar de maker van het programma of een attachment, maar wederom verwijzen naar je eigen site?

Het gebeurt helaas regelmatig dat mensen hier "reclame" maken voor hun eigen site. Ik kan aan jouw "neus" niet zien of dat opzettelijk en al dan niet uit hobby (of informatief) oogpunt gebeurt. Dan trekken we dus gewoon consequent een lijn.

Jij hebt altijd nog de mogelijkheid om net als andere bezoekers te verwijzen naar de bron, of beter nog het artikel of programma aan een bericht te hangen. Dat wordt overduidelijk door onze bezoekers veel meer op prijs gesteld dan het "externe linken" wat jij steeds doet.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

On Topic!

 

In mijn ogen is het een prima tooltje. De begeleiding voor het terugzetten van de originele software is duidelijk. Of het ook werkt met dit proggie, zal ik binnenkort ff uitproberen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...