FNONAMUS Geplaatst: 4 september 2007 Geplaatst: 4 september 2007 Ik heb van een "grote" .srt file een stuk geknipt (bijlage). Van de avi heb ik het zelfde gedaan.. De 1e timer uit de kleine file staan nu beginnend op 1.13.57,370 Hoe kan ik alle timers ineens veranderen, zodat ik niet alle regels opnieuw moet editen? De 1e begint direct, dus op 0.0.0000 etc. (Wil iemand dat voor me doen, ik heb er weinig ervaring mee please) Als de 1e doe, "gaat" de rest niet mee, dus moet ik alles opnieuw doen? 1422090-Robinorgedit.srt.zip Todays dummy is tomorrows expert!
FNONAMUS Geplaatst: 4 september 2007 Auteur Geplaatst: 4 september 2007 THX voor het advies. Misschien doe ik iets verkeerd, maar ik wil de tijd veranderen, niet de bestandsnaam. EDIT: Gelukt met Jubler Todays dummy is tomorrows expert!
marcel1970 Geplaatst: 4 september 2007 Geplaatst: 4 september 2007 alstu (zie bijlage) dit moet je idd met subsync doen via google kun je vast wel ergens een handleiding vinden 1422140-Robinorgedit.by.marcel.zip "My next wife will be normal"
Gerard 76 Geplaatst: 4 september 2007 Geplaatst: 4 september 2007 Gewoon met subsync,dan de .srt file selecteren,openen, kies edit subtitle,kies dan shift,en vervolgens voer je het aantal (milli)seconden in dat ie voor- of achteruit moet.
FNONAMUS Geplaatst: 5 september 2007 Auteur Geplaatst: 5 september 2007 De avi is hier te vinden: www sendspace.com/file/0rblm9 (spatie er tussen weghalen) THX allemaal voor de adviezen! Todays dummy is tomorrows expert!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen