Ga naar inhoud


[TF6000pvr] Firmware vervangen wil niet.


Manfred1

Aanbevolen berichten

Ik wil de firmware van mijn TF6000 vervangen door de laatste versie.Ik heb hiervoor het progamma TFDN USB gedownload en ook het tfbulk.inf geinstalleerd.Op het moment dat ik in progamma TFDN USB op download druk gebeurt er verder niets meer.Is dit bij iemand bekend? (ook kan ik de TF6000 niet in de verkenner van windows terugzien.)

 

Groet Manfred

Azbox HD premium plus.HD 1Tb Firmware de laatste

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zorg dat je geen andere programma's open hebt staan met de topfield zoals Altair. Nadat je in TFDN USB de gewenste firmware hebt geselecteerd en op de downloadknop hebt gedrukt moet je je topfield herstarten en dan zie je in de display dat die de firmware laad.(althans bij een 5500) daarna nog een keer herstarten en instellingen herstellen. succes.

TF5500PVR (Fw aug-07)HD: WD2500AVJB; X-cam Orion. Taps: 3PG, QuickJump, Mediamanager, Nicedisplay, Quicktimer;

2e ontvanger: Sony KDL-26EX555 met Aston 1.07 (Fw 2.26); Schotel: Triax TDS Ø 64cm met CD DUO LNB quad ;

Link naar reactie
Delen op andere sites

Herkend je pc wel de topfield als je deze, met een niet te lange USB2 kabel, aansluit?

TF5500PVR (Fw aug-07)HD: WD2500AVJB; X-cam Orion. Taps: 3PG, QuickJump, Mediamanager, Nicedisplay, Quicktimer;

2e ontvanger: Sony KDL-26EX555 met Aston 1.07 (Fw 2.26); Schotel: Triax TDS Ø 64cm met CD DUO LNB quad ;

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer het eens opnieuw:

Gooi alle associaties met topfield van je pc, incl. drivers. haal kabels los.

Download dit bestand (TopfieldTools for Windows XP and Vista 32) en voer het uit.

DAARNA sluit je je TF weer aan je pc. Hij zegt dan nieuwe hardware gevonden maar de software niet, je PC vraagt wilt je de software installeren? kies optie ja, maar wel handmatig laten zoeken. Ga naar de map waarin het is geinstalleerd. Waarschijnlijk C:\Program Files\Topfield Windows Applications\TfBulk\ Klik TfBulk.inf aan en vervolgens kan je met altair goed checken of de verbinding goed is. LET OP Altair afsluiten als die werkt en vervolgens verder met TFDN USB, succes

TF5500PVR (Fw aug-07)HD: WD2500AVJB; X-cam Orion. Taps: 3PG, QuickJump, Mediamanager, Nicedisplay, Quicktimer;

2e ontvanger: Sony KDL-26EX555 met Aston 1.07 (Fw 2.26); Schotel: Triax TDS Ø 64cm met CD DUO LNB quad ;

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...