Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Het ziet er naar uit, dat hij echt verhuisd is, want bij zenders zoeken op de tp van Motors TV, nadat je hem uit je lijst hebt gegooid, wordt Motors TV niet meer gevonden, maar wel een hele lijst andere zenders uit het Franse pakket.

Iemand enig idee,waarheen deze zender is gegaan? Hij zat op 12640 V 22000, maar nu dus niet meer.

Ik laat hem wel even de hele Astra1 afzoeken in Cas, als hij er is, komt hij wel tevoorschijn, mag ik hopen.

Geplaatst:

En daar ben ik weer, hij is i.d.d. verhuisd, maar wel binnen astra1. De frequentie is nu: 12012 V 27500.

Ik vind alleen, dat ze dit wel eens hadden mogen aankondigen, heb zo,n idee, dat CD hier ook niks van weet. Op hun site vind ik hier helemaal niets over.

Geplaatst:
Citaat:
En daar ben ik weer, hij is i.d.d. verhuisd, maar wel binnen astra1. De frequentie is nu: 12012 V 27500.

Ik vind alleen, dat ze dit wel eens hadden mogen aankondigen, heb zo,n idee, dat CD hier ook niks van weet. Op hun site vind ik hier helemaal niets over.

Hallo René,

Zie dit bericht

Groet, Alfons
Geplaatst:

Dag Fons,

Voorafgaand aan mijn bezoeken ga ik altijd eerst naar satellitemagazine.nl en voorafgaand aan mijn bezoek, eerder op de avond, stond dit bericht nog niet op die site. Voorafgaand aan dit bezoek was ik er weer geweest en had je link dus al gelezen voor ik hem zag.

Groetjes.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen