stege640 Geplaatst: 4 september 2007 Geplaatst: 4 september 2007 Hoi Ik heb een vraag? Ik heb een duo lnb aangesloten op een echostar,allebei de satallieten astra 1 en astra 3 de kanalen ingelezen,dit kan ik ecchter alleen doen door in het lnb menu te schakelen tussen (mini diseq) 1 en 2. Dan moet in ook net als vroeger draaien om naar de andere sat. te gaan,met beide veschillende settings. Is dit nu niet VEEL eenvoudiger te maken,dat hij zelf schakeld en alles in 1 favourite, svp uitleg? gr gr
stege640 Geplaatst: 4 september 2007 Auteur Geplaatst: 4 september 2007 Met de diseq sturing heb ik opgelost. Moet op diseq 1-4 en dan lnb1 en lnb2 apart aangeven.NIET mini diseq,dat werkt niet. NU de hamvraag hoe krijg ik ze in 1 sttings lijst???? gr
Hoeba Geplaatst: 4 september 2007 Geplaatst: 4 september 2007 Hallo, Gewoon naar autosat in het setup menu gaan en ze in laten lezen. Dan op huidige sat gaan staan met de groen knop en een van de kanalen uitkiezen. Dan een van de andere opties onder de groene knop uitkiezen voor je lijstje. Hierna op de witte knop(view op een vervangende ab) drukken, en toevoegen kiezen, en de zenders langslopen die je in je lijstje wil hebben, met OK (zodat er een rood bolletje komt. Als je klaar bent weer op de witte knop drukken en op de vraag Sla wijzigingen op pijl naar links drukken (optie Ja uitkiezen) Dit nogmaals voor de andere sat doen en hetzelfde lijstje uitkiezen. Nu heb je je eigen lijstje gemaakt van de zenders die je er in wil hebben onder de optie van de groene knop die je net hebt uitgekozen. De Echostar zal zelf de juiste lnb kop uitkiezen als je het goed hebt ingesteld. Groetjes,HoebaDM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b
stege640 Geplaatst: 4 september 2007 Auteur Geplaatst: 4 september 2007 Toppie, Ga het proberen. Je hoort nog,is echter bij mijn vader, dus wordt morgen gr
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen