Soulman Geplaatst: 4 september 2007 Geplaatst: 4 september 2007 Hoi, ik las op een duits board een bericht over dbox'n en een kwalitatief slecht beeld op flatscreen TV's. Helaas kan ik dat niet meer terugvinden. Nu wil ik graag weten of de combinatie dbox-lcd tv inderdaad slecht is. Heeft er iemand zo'n combinatie in gebruik en wat vind je er van? Nokia Dboxen Sportster Neutrino, DM800 Oozoon in flash, Verschillende Gemini's en Newnigma op USB, DM800SE met Pli 88cm Triax, vaste twin opstelling, A1 A2 A3 HB
DRG Geplaatst: 5 september 2007 Geplaatst: 5 september 2007 Ik heb een dbox achter een 102cm Sony KDL-40V2000 maar ik vind het beeld prima. schakel de dbox wel in RGB en je krijgt een prima beeld. Diverse meuk... maar dat boeit niemand toch..
spaghetto Geplaatst: 11 september 2007 Geplaatst: 11 september 2007 Hoi, Hier hangt een dbox 2 aan een 32 inch Samsung lcd tv en het beeld is hier ook prima.Zou niet aan die flatscreen tv kunnen liggen van die duitser dat het beeld er slecht uitzag? Gr,Spaghetto Nokia Dbox1+Amon 5.2 cam + Gregorian Delta Star 90 cm en een nokia Dbox2 erbij.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen