Tonskidutch Geplaatst: 29 oktober 2009 Geplaatst: 29 oktober 2009 kan een bug in de kernel versie zijn... waar de 2.1.2 anders gecompileerd zou kunnen zijn or bad flash als je een beetje zoekt staan die redenen daarvoor gegeven ciao Rappers Delight The Sugerhill Gang
hemertje Geplaatst: 29 oktober 2009 Geplaatst: 29 oktober 2009 Origineel bericht van: satlover01rob Ik gebruik slugosbe 5.3: Hoe los je het op? 4.8 installeren, 5.3 icm CCcam 2.1.2 draaide bij mij ook niet, dus ik ben terug gegaan naar 4.8 en dat draait al weer weken zonder problemen... DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
satlover01rob Geplaatst: 29 oktober 2009 Geplaatst: 29 oktober 2009 Origineel bericht van: hemertje Origineel bericht van: satlover01rob Ik gebruik slugosbe 5.3: Hoe los je het op? 4.8 installeren, 5.3 icm CCcam 2.1.2 draaide bij mij ook niet, dus ik ben terug gegaan naar 4.8 en dat draait al weer weken zonder problemen... heb dat dan maar gedaan, had even geweldig rare problemen, netwerk blokeerde volledig, zal wellicht aan de domeinnaam gelegen hebben die ik het toestel had gegeven. Draait hier mooi aan 3.1W (voltcraft energy check 3000) Bedankt voor de manual! satlover forever
satlover01rob Geplaatst: 29 oktober 2009 Geplaatst: 29 oktober 2009 Is het normaal dat de armeb versie zo weinig geheugen verbruikt?, de x86 versie verbruikte veel meer ram. Een 24u reboot voorzie ik namelijk niet (nooit gedaan). Heb maar 20€ betaald voor dit toestel, verbruikt met cccam runnende 3.1Watt :-) Zalig toestel (wel ubertraag icm met debian). satlover forever
satlover01rob Geplaatst: 29 oktober 2009 Geplaatst: 29 oktober 2009 De webinterface van cccam crashed soms wel, is daar iets aan te doen? (vooral via de buttom servers). satlover forever
Tonskidutch Geplaatst: 30 oktober 2009 Geplaatst: 30 oktober 2009 dat kan zijn dat de CCcam op dat moment teveel informatie moet verwerken hetgeen voor dit nslu2-muisje teveel is gezien het geheugen... kun je ook eens proberen een swap aan te maken, kijk overigens meteen na zo'n crash eens in telnet dmesg kan ook zijn dat je een kritieke timeout hebt wegens een knoop in de peer naar die server (is wel binnen hè) ciao Rappers Delight The Sugerhill Gang
satlover01rob Geplaatst: 8 november 2009 Geplaatst: 8 november 2009 Hier zouden we een sticky van moeten maken. Kick. satlover forever
Tonskidutch Geplaatst: 11 november 2009 Geplaatst: 11 november 2009 Origineel bericht van: satlover01rob Hier zouden we een sticky van moeten maken. Kick. is je probleem dan verholpen? zoek ook eens op echo 2 > /proc/cpu/alignment ciao Rappers Delight The Sugerhill Gang
satlover01rob Geplaatst: 11 november 2009 Geplaatst: 11 november 2009 Origineel bericht van: Tonskidutch Origineel bericht van: satlover01rob Hier zouden we een sticky van moeten maken. Kick. is je probleem dan verholpen? zoek ook eens op echo 2 > /proc/cpu/alignment ciao nee, ik gebruik nu slug be, daarmee werkt alles perfect. Naart schijnt werkt cccam ook op een fritzbox (naast gbox en de meeste andere cams). satlover forever
Ome Merde Geplaatst: 25 november 2009 Geplaatst: 25 november 2009 als ik ipkg install kernel-module-usbserial ingeef dan krijg ik de volgende fout : Code: root@Server-2:~$ ipkg install kernel-module-usbserialNothing to be doneAn error ocurred, return value: 4.Collected errors:Cannot find package kernel-module-usbserial.Check the spelling or perhaps run 'ipkg update' zelfde geldt voor ipkg install kernel-module-ftdi-sio: Code: root@Server-2:~$ ipkg install kernel-module-ftdi-sioNothing to be doneAn error ocurred, return value: 4.Collected errors:Cannot find package kernel-module-ftdi-sio.Check the spelling or perhaps run 'ipkg update' euhz .. ? merDe deze ruimte is te huur
Tonskidutch Geplaatst: 26 november 2009 Geplaatst: 26 november 2009 eerst ipkg upgrade doen? ciao Rappers Delight The Sugerhill Gang
Ome Merde Geplaatst: 26 november 2009 Geplaatst: 26 november 2009 dat had ik al gedaan. nothing to be done (of zo iets) zegt ie dan ... merDe deze ruimte is te huur
Dreambox7025hgv Geplaatst: 26 februari 2010 Geplaatst: 26 februari 2010 Werkt CCcam 2.1.4 al op de NSLU2? Met welk OS werkt deze dan?
satlover01rob Geplaatst: 10 maart 2010 Geplaatst: 10 maart 2010 Origineel bericht van: Dreambox7025hgv Werkt CCcam 2.1.4 al op de NSLU2? Met welk OS werkt deze dan? slug OS BE 4.8 werkt met de laatste cccam. satlover forever
Cobus R Geplaatst: 11 maart 2010 Geplaatst: 11 maart 2010 Openslug 3.10 werkt er ook gewoon mee hoor. De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen