Gast Henri Aalten Geplaatst: 6 september 2007 Geplaatst: 6 september 2007 Welke Iiyama monitor, heeft ook een Video ingang, om een annaloge dvd speler, of digitenne ontvabger op aan te sluiten, als de computer uit staat. Op de site, is mij dat niet geheel duidelijk. Of deze is er niet. Dan eventueel van een ander goed merk. Wel 22"
Gast Geplaatst: 7 september 2007 Geplaatst: 7 september 2007 Je hebt het over lcd monitoren? Is Ilyama nog wel zo'n goed merk op deze markt? Als je een Video ingang wilt hebben moet analoog naar digitaal worden omgezet... Meestal is dit alleen mogelijk met lcd tv's die ook een analoge tuner hebben. Je zou ook kunnen overwegen om een dvb-t(digitenne) ontvanger aan te schaffen met hdmi aansluiting. Dan koopt je er een standaard lcd monitor met dvi en luidsprekers bij. Je kunt het hdmi videosignaal namelijk met een adapter van een paar euro naar dvi omzetten. Het geluid sluit je dan met een 3.5mm plugje aan. Je moet wel een ontvanger met conax cam hebben trouwens en ik weet niet of er daar veel van bestaan.
Penthe Geplaatst: 7 september 2007 Geplaatst: 7 september 2007 Citaat: Je moet wel een ontvanger met conax cam hebben trouwens en ik weet niet of er daar veel van bestaan. Die MVision van mij heeft in ieder geval wel conax en met alternatieve soft wordt de cam multireader.
Gast Geplaatst: 7 september 2007 Geplaatst: 7 september 2007 Sorry, ik zei het een beetje erg onduidelijk.. Ik bedoelde: Je moet een ontvanger hebben die conax ondersteunt en ik weet niet of dat er veel zijn, of een ontvanger met CI en conax cam. Conax cam heb je voor rond de 50 euro geloof ik?
Penthe Geplaatst: 7 september 2007 Geplaatst: 7 september 2007 Citaat: Sorry, ik zei het een beetje erg onduidelijk.. Ik bedoelde: Je moet een ontvanger hebben die conax ondersteunt en ik weet niet of dat er veel zijn, of een ontvanger met CI en conax cam. Conax cam heb je voor rond de 50 euro geloof ik? Duidelijk. Ik kan zeggen bijna elke combo ontvanger DVB-T/S heeft een conax cam en twee CI sloten. Het is in sommige landen (zoals hier) erg lastig om een DVB-T ontvanger te kopen met een conax cam, het is immers allemaal FTA. Maargoed dit is bedoeld als aanvulling.
Gast Geplaatst: 8 september 2007 Geplaatst: 8 september 2007 Van IIYama weet ik het niet, maar persoonlijk ben ik aan het sparen voor een Samsung 215TW - hoewel die er alweer uitgaat geloof ik. Heeft allerlei video ingangen en een PVA scherm (=echtere kleuren) en kan in Pivot stand. Daardoor wel direct iets duurder, maar dan heb je ook wat Edit: ik zie net dat het een 21" incher is ...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen