Gast Geplaatst: 6 september 2007 Geplaatst: 6 september 2007 als je kijkt in de handleidingen op de c+ site zit er verschil in het monteren van de lnb ??? bij een bestaande opstelling komt de lnb op 19.2 plaats op de lnb als je achter de schotel staat, links vast op de arm en de 23 staat naar rechts bij een nieuwe opstelling is het andersom 23 vast op de arm en als je achter de schotel staat rechts op de arm en de 19.2 naar links waarom is dit kijk maar eens in de bijlage
Henksat Geplaatst: 6 september 2007 Geplaatst: 6 september 2007 Daar verbaas ik me al langer over. En in theorie maakt het niks uit, de afstelling wordt alléén anders. Maar in principe ben ik voorstander om Astra 19.2 in de houder te bevestigen, maar voor het signaal maakt het in de praktijk niks uit, al met diverse schotels getest. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
backstage Geplaatst: 9 september 2007 Geplaatst: 9 september 2007 Mijn ervaring is dat ik bij een Triax 64cm de beste resultaten krijg met Astra 3 in het center en bij een Triax 78 cm Astra 1 in het center. Groeten Mario
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen