Gast Geplaatst: 8 september 2007 Geplaatst: 8 september 2007 ik heb een schotel waar niet standaard een multifeed-rail (zoals triax)voor te koop is, wie kan me info geven waar dez te koop zijn, andere vraag is: hoe grotere de schotel, hoe dichter de LNB van astra 1-3 bij elkaar komen te staan, klopt dat?
Henksat Geplaatst: 8 september 2007 Geplaatst: 8 september 2007 Citaat: ik heb een schotel waar niet standaard een multifeed-rail (zoals triax)voor te koop is, wie kan me info geven waar dez te koop zijn Een multifeed rail voor jouw schotel of waar de Triax multiblock te koop is? Mocht het voor jouw schotel zijn, handig te vermelden welk merk/type dat is. Citaat: andere vraag is: hoe grotere de schotel, hoe dichter de LNB van astra 1-3 bij elkaar komen te staan, klopt dat? Nee dat klopt niet, hoe groter de schotel, hoe verder de LNB`s uit elkaar komen te staan. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
Gast Geplaatst: 8 september 2007 Geplaatst: 8 september 2007 merk vd schotel SL lorenzen, ik was dus verkeerd bezig, ik had alvast 3 alps lnb aangeschaft, omdat ik dacht de golden interstar lnb,s niet dicht genoeg bij elkaar konden
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen