Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben op zoek naar een monoblock die geschikt is voor de ontvangst van Astra 1, 2 en 3.

Multitenne voldoet niet, ontvangst is te zwak. Bovendien is die antenne veel te duur.

Het doet er niet toe of de voorgestelde oplossing hier op de markt is. Vrienden genoeg in alle werelddelen, dus eentje laten opsturen is geen probleem.

Wie kent er zo'n LNB ?

Geplaatst:

Ben bang dat die niet bestaat.

Waarom niet losse LNB's met een switch ?

Geplaatst:

Wat jij zoekt is er simpelweg niet, wordt toch losse houder met 3 LNB`s, en dan is een Triax oplossing goedkoper dan de Visiosat.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Geplaatst:

als je een prijs opzoekt voor de wavefrontier t55 met 4 leuke smart lnb's dan ben je

a) compact bezig

B) ontvangsttechnisch goed bezig

lnb's goed aangebracht en de schotel uitgericht heb je knetterhard beeld, ook bij regen gaat dat prima

dus waarom niet eens over de merkengrens kijken.

cheers

A Forest

The Cure

Geplaatst:

Zelf leek me de WV wat meer voor de die-hards (respect wel voor mensen die er 12+ LNB's werkend mee krijgen). Vond zelf dat ik kon kiezen uit de Multytenne (lekker makkelijk, maar wat mindere slecht-weer-reserve) en de Visiosat G3C. Aangezien de laatste het midden houdt tussen het easy van de Multytenne en het uitgebreide van de WV is dat dus ook een goede keuze. Qua geld maakt het allemaal ook niet enorm veel uit als je het op prijs/kwaliteit/performance inschat. Veel meer opties heb je eigenlijk niet. LNB's en Switches kosten nou eenmaal geld. De schotels zelf zouden dan de prijs moeten bepalen. Erg veel lijkt daar niet mee te winnen. Je kunt natuurlijk ook een draaibare setup maken. Dat is wel goedkoper.

Geplaatst:

nog even enkele actuele internetshop prijzen gegoogled

wave t55 69 euro

4 x lnb 40 euro

4in1 diseqc 12 euro

totaal 121 euro

[color:"red"] tegenover [/color]

MULTItenne 129 euro

is inderdaad weinig verschil,

enkel dat ik op de wave t55 nu kan kiezen welke posities ik wil zien.

feitelijk is de 4in1 kop (als monoblock combo) van de MULTItenne het duurste onderdeel tov het stuk spiegeloppervlak van 45cm

maar een 3in1 kop (monoblock) [color:"red"] zoals in de vraag bedoeld [/color] heeft nog niemand bedacht uh spreek op de markt gebracht...

maar wat niet is kan nog worden

enkel is de afzetmarkt wel erg beperkt (er zijn immers niet veel die en 19,2 en 23,5 en 28,2 / 28,5 in een block nodig hebben)

23,5 is momenteel voor de NIET nederlanders eigenlijk oninterressant - minder interressant

kabeldeutschland is nooit bedoeld voor sat EN is nu ook nog eens DVB-s2 dus ook niet heel erg populair meer

cheers

A Forest

The Cure

Geplaatst:

Tonskidutch:Kwam bij Regio-shop de multitenne voor €109.48 tegen...

Staat tegenover dat ik al 1 lnb heb bij m'n huidige spiegel,kom je

weer ongeveer gelijk aan jou berekening.

gr hf

Humax5400-ToH3.4Hot9.9-Astra/Hotbird

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen