Nelwim Geplaatst: 8 september 2007 Geplaatst: 8 september 2007 Help, Ik ben sinds 2004 een "satelliet kijker". Receiver merk en type Manhattan Plaza 3300. Een betere koop kon ik niet doen zij de locale (Vlissingen) radiozaak verkoper. Ik heb tot nu toe geen problemen gehad. Sinds vorige week heb ik een DUO LNB (voor ontvangst van de regionale zenders op Astra 3) aangeschaft en gemonteerd in plaats van de "eenkops" LNB voor Astra 1. Volgens voorschriften gemonteerd maar zonder resultaat. Astra 1 kan ik prima ontvangen ± 595 kanalen. Op Astra 3 heb ik geen signaal. Ik kan op de receiver een hele reeks satellieten selecteren, waaronder Astra 1 en Astra 3. Voor iedere satelliet in de lijst kun je op de receiver de volgende instellingen vastzetten: C/Ku switch LNB Freq C-LNB freq LNB power 22 kHz Tone Burst Relais Bent u bekent met de Manhattan Plaza 3300 ? Kunt u me aangeven hoe de instellingen moeten staan ?
radioalbatros Geplaatst: 8 september 2007 Geplaatst: 8 september 2007 Band=KU Frequentie:11.914 LO LNB =10.600 Polarisatie: Horizontaal 22 Khz ja Symbol Rate = 27.500 FEC = 3/4
Gast Geplaatst: 8 september 2007 Geplaatst: 8 september 2007 Ik neem aan dat de schotel juist staat. Misschien moet je ergens in het menu de ontvanger ook duidelijk maken dat er nu 2 LNB's zijn en dat hij een switch moet gebruiken.
Nelwim Geplaatst: 8 september 2007 Auteur Geplaatst: 8 september 2007 De satelieten zijn op interne switch DiSeqC A en DiSEqC B gezet
WPW Geplaatst: 8 september 2007 Geplaatst: 8 september 2007 Je moet wel ten minste 1 transponder voor astra3 erin hebben zitten anders ontvang je nooit iets. Welke TP's heb je nu erin? gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Nelwim Geplaatst: 8 september 2007 Auteur Geplaatst: 8 september 2007 Ik heb het eindelijk gevonden uit een oud bericht ergens in 2006. Er stonden 9 TP adressen in de lijst van Astra 3. Ik heb nu toegevoegd Freq 11914 H 27500, en daar waren ze de regionale zenders. Dankzij jullie hulp en wat zoekwerk is het toch gelukt. Bedankt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen