clemens2 Geplaatst: 9 september 2007 Geplaatst: 9 september 2007 Had ik een goede week geleden een groot aantal personen een nieuwe astra 1 en 3 lnb gemonteerd en nieuwe software laten inladen, bleek dat op 1 september de regionalen opeens geen beeld meer gaven (probleem bij alle en ook alleen maar met de philips ontvanger). Een keer weer laten zoeken loste bij de meeste ontvangers het probleem weer op. Alleen niet bij de nieuwste philips ontvangers een aantal blijkt opeens niet meer in staat om met de tone burst overweg te kunnen, soms helpt het om te laten zoeken in canal digitaal volgorde (fastscan wil niet geeft geen beeld op de regionalen)maar een aantal geeft ook dan nog geen beeld. Als ik de uitgang meet zie ik ook op mijn meter dat de ontvangers geen signaal sturen om over te schakelen als je op een regionale afstemd. Kortom kent iemand dit probleem ook en wat er aan te doen? sab ultimate hd 88cm schotel (2 keer zelfde installatie) samsung dvbt
clemens2 Geplaatst: 10 september 2007 Auteur Geplaatst: 10 september 2007 Ik ben er al zelf al achter je moet kennelijk in het menu informatie nog een keer software download doen. Hierna blijkt de ontvanger goed te werken. sab ultimate hd 88cm schotel (2 keer zelfde installatie) samsung dvbt
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen