diemthuy Geplaatst: 9 september 2007 Geplaatst: 9 september 2007 Ik heb op mijn DSR 7005 nu 4 LNB,s zitten , 2 quad ( astra 1 - hotbird voor 2 ontvangers , 1 singe rec , 1 dual rec ) 2 single ( astra 2 , astra 3 ) nu heb ik dus op 1 van mijn switches nog 2 vrije sloten , maar deze switch gaat naar de 2e ingang van mijn DSR 7005 , nus is mijn vraag , kan ik nog een extra LNB op die switch zetten , of kan ik dan niet kijken omdat dit mischien alleen voor opname is ? fototje erbij om mischien wat meer duidelijkheid te scheppen
diemthuy Geplaatst: 15 september 2007 Auteur Geplaatst: 15 september 2007 mmm , ik heb mijn vraag te moeilijk gesteld , kan veel simpeler Als ik op mijn 2e antenne ingang van de ontvanger een LNB aansluit die niet ook op ingang 1 zit , kan ik dat dan bekijken of alleen opnemen ?
sallander Geplaatst: 15 september 2007 Geplaatst: 15 september 2007 diemthuy, hallo, volgens mij is deze uitgang alleen voor het door lussen van de antenne ingang. Groet Sallander.
MJB Geplaatst: 17 september 2007 Geplaatst: 17 september 2007 Fout antwoord.... Het is een twin ontvanger met 2 ingang en 2 uitgangen.. De uitgangen zijn uiteraard voor het doorlussen. Maar wat je op de ingang aansluit is aan jou. Zolang de satpositie maar in je lijst is toegevoegd. Voor zover ik weet is de tweede ingang niet afhankelijk van de eerste ingang. Zapdos
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen