Ga naar inhoud

[TF5010 pvr] Ervaringen gevraagd.

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Zijn er hier mensen die ervaringen hebben met de 5010 pvr van topfield? Deze lijkt me een goede opvolger van de philips dsr 7005. Geeft het problemen dat deze ontvanger nog niet canal digitaal is goed gekeurd, en zijn er nog dingen om op te letten.

De philips blijft problemen bij ons geven, en we willen deze vervangen door een ontvanger met harde schijf, die ook net zo breed is als de rest van de stereo apparatuur. Dit was toendertijd ook de reden om voor de philips te kiezen, maar helaas maakt dit apparaat onze verwachtingen niet waar.

Geplaatst:

als je de ervaringen leest van de 5000PVR weet je genoeg..... Prima ontvanger, echter geen enkele ontvanger is echt perfect

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

OK, bedankt voor de reactie, ik vind het vooral belangrijk dat het een betrouwbaar apparaat is en goed opneemt en weergeeft, zonder al te veel rare hulpmiddelen te gebruiken om het enigzins werkend te krijgen.

Geplaatst:

Ik gebruik mijn TF 5000 pvr al bijna 2 jaar zonder veel problemen en ergernissen. Alle problemen waren tot nu toe te verhelpen met nieuwe firmware van het apparaat of de cam en later door de Mediaguard cam te vervangen voor een Aston model. Ik ben er van overtuigd dat dit apparaat zijn geld dubbel en dwars waard is. De TF 5010 pvr is zo ver ik weet trouwens het zelfde apparaat, maar dan speciaal voor de Nederlandse markt.

Voorheen veel plezier gehad van Topfield 5000 PVR - 300 GB, Aston 2.18, Wisi Orbit 80 cm, Grundig 0,3 Quad

Papa & Mama †

Geplaatst:

Dat is al een stuk positiever dan wat er over de philips wordt gemeld. Binnenkort dan maar eens naar de schotelboer...

Geplaatst:

en als je er een cardlink in de tp5xxx duwt kun je ook intern sharen ,ik heb nu een 7025 maar die kan niet tippen aan het pvr gedeelte van de tp5000

en de taps (plugins) van de topfield zijn er ook te krijgen in alle soorten en maten een tip kijk maar eens naar de silverline tap op dit forum

Geplaatst:

Allemaal bedankt voor de reacties. Na het doorlezen van dit subforum helemaal overtuigd. Nog even wat sparen en dan een topfield kopen

Geplaatst:

koop wel een een stille schijf die niet te warm wordt .

hier een wd 200gig SE schijf werkt zonder problemen en wordt niet te warm .

de samsungs 5400 zijn volgens mij de beste maar moeilijk verkrijgbaar

en de over de cam zijn de meningen verdeeld ,hier een aston dual cam 1.07 draait de tf goed maar in het menu dual decoding uit gezet (te veel problemen)

Geplaatst:

ok, zat gewoon te denken aan een schijf die er standaard inzit, volgens de schotelboer is dat een hq samsung schijf, speciaal voor de nederlandse markt. Hier al wel ondertussen verschillende modules geprobeerd, dus dat zien we dan wel weer.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen