Ga naar inhoud


Canaal Digitaal ellende


Gast m.boretti

Aanbevolen berichten

Citaat:
kaartnummers zijn niet hetzelfde; hetgeen littlesat voorstelt heb ik gedaan: kaart aangetekend terug gestuurd met brief (naam/telefoon etc) erbij. Krijg als reactie dat ze de kaart niet kunnen accepteren, terug sturen omdat er een abonnement op staat en de kaart op mijn naam staat.
Wat meer kan je doen?
Weer aangetekend terug sturen? Wordt een dure grap!


Ben bang dat je het toch met CDS moet regelen en er een telefoontje aan moet wagen. Wat ik vaak doe als ik er niet uit kom met een helpdesk medewerker, is gewoon naar zijn direkte chef vragen. Negen van de tien keer wordt het dan alsnog opgelost. Laat je vooral niet afschepen en zeker niet dubbel gaan betalen!
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 65
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Misschien omslachtig, maar misschien doe je er het beste aan om 1 kaartje te verkopen. Comminuceren met iemand die behalve een duur telefoonnummer heeft is niet te doen. Moest er aan de andere kant dan nog iemand zitten die je kon helpen, maar dat callcenter is ook voor een groot deel uitbesteed. Dus ja, als je dubbel moet betalen, verkopen die hap.

Groetjes

Sunny Sat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Misschien aangifte gaan doen van diefstal en het rapport van oom agent ook sturen naar CDS.


Dit is denk ik het eerste,dat je moet doen,aangifte doen bij de plaatseljk politie,tegenwoordig kan dit ook via intenet,en daar een copie,van meesturen naar canaldigitaal,of het nu verlies is of diefstal,dan moeten ze het politie rapport accepteren,denk dat is wat je niet gedaan hebt!!

Verlies je,of wordt het gestolen, b.v je rijbewijs,moet je ook aangifte doen bij politie,anders krijg je nooit een nieuw rijbewijs!!

groetjes boekkie

 

 

 

Dreambox (DM 8000S) (DM 7025S)met open PLi!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij hebben hier op sat4all een aantal maanden geleden CDS gewezen op de diverse administratieve wantoestanden, die vaak ontstaan als iets ook maar een beetje van de standaard afwijkt. Ze hebben met onze klachten dus duidelijk helemaal niets gedaan, want wij ontvangen nog dagelijks mail via het contactformulier van mensen die met soortgelijke administratieve problemen te kampen hebben.

CDS behandeld dergelijke klanten als stront. Sorry, een ander woord kan ik zo snel niet bedenken. Het bedrijf stelt zich ongelofelijk arrogant op en gaat er altijd en wel standaard van uit dat de klant een fout maakt en de klant moet en zal voor die fout boeten. Dit dan vaak in de vorm van een of andere financiële vergoeding aan CDS.

Ik zou zeggen: Je poot stijf houden. Slechts 1 x duidelijk laten weten wat er fout gegaan is (schriftelijk aangetekend) en CDS verantwoordelijk stellen voor de tot nu toe door jou gemaakte kosten.

Als ze niet reageren en gewoon door blijven gaan, heb ik maar 1 oplossing voor je. Opzeggen en Digitenne nemen.

Dit soort problemen met CDS komen uiteindelijk maar zelden goed. Ik spreek uit ervaring met alle klachten die we de afgelopen maanden verzamelt hebben.

Binnenkort komt er waarschijnlijk een zaak voor de rechter en wordt CDS mogelijk de eerste keer genadeloos op hun fouten gewezen. Maar of dat zal helpen.......?

CDS is en blijft een ballentent. Slechts een heel klein bedrijf met de enorme arrogantie van bijvoorbeeld een UPC.

Ik vraag me af wanneer CDS gaat inzien dat je voor zaken die ook maar iets van de standaard afwijken en waar klachten over komen bij een professioneel bedrijf geëscaleerd moeten worden naar een persoon die zich met (bijzondere) klachten bezig houd en deze klantgericht zal trachten op te lossen. CDS behandeld hun klanten nog steeds vaak als stront en walst tot op de dag vandaag over hun klanten en klachten heen en raakt ze daardoor één voor één kwijt.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog even 1 reactie voordat we dit topic maar eens moeten afsluiten.

Aan de tweede kaart verkopen, heb ik ook gedacht, maar ik heb de kaart nooit betaald!

Daar zit ik wel een beetje mee in mijn maag!

Verder wacht ik wel af wat C.D. gaat doen, dan kan ik altijd nog actie ondernemen. Digitenne ik wat mij betreft geen alternatief, wordt ontvangen via de t.v. toren in lelystad: signaal zeer zwak en slecht beeld!

De eerste kaart is tijdens vakantie in Frankrijk kwijt geraakt (gejat), dus daar had ik aangifte moeten doen. Het probleem is dat ik het verlies van de kaart pas ontdekt heb toen ik thuis kwam.

Het idee om dit geval eens bij de dealer aan te kaarten is een goeie. Dat ga ik doen.

Iedereen bedankt voor advies, tips, etc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vooruit als laatste: ik ben net bij de politie geweest. Aangifte van vermissing of diefstal in het buitenland, kan niet in Nederland gedaan worden.

Daar moet ik voor naar Frankrijk (ga weer in mei 2008!). Tot dan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens de politie was het strafbare feit in het buitenland gepleegd. Dus daar aangifte doen. Anders had ik er om moeten jokken,en moeten vertellen dat de kaart hier gepikt was, en dat ligt me niet zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...