pietpiet50 Geplaatst: 11 september 2007 Geplaatst: 11 september 2007 Wie heeft er een Archsat 60cm schotel en heeft daar nu een DUO-Lnb ingemonteerd? De verkoper vertelde mij al dat het lastig zou worden, en inderdaad de 2 schroefjes zitten in de weg tussen de 2 dunne stangetjes van de LNB kop. Is er hiervoor een verloopring of wie heeft er een goede/simpele oplossing voor bedacht. VU+ DUO 4K 4x DVB-S / Octagon SF8008 4K / Wavefrontier T90
Roodkapke Geplaatst: 11 september 2007 Geplaatst: 11 september 2007 Je kunt het proberen met een flexibele universele lnbhouder. Die schroef je vast op de bestaande lnb. Die duo lnb moet je dan niet gebruiken. Een single-lnb met een 2-1 switch is dan genoeg. Het werkt vermoedelijk wel iets minder dan zo'n duo, ivm de ruimte tussen de lnb's. PLinux member
Airflow Geplaatst: 11 september 2007 Geplaatst: 11 september 2007 Bij mij was de LNB houder ook te groot voor de krappe ruimte tussen beide LNB's. Ik heb bij mijn schotel van Funke, de LNB houder bijgevijld waardoor ik nu de DUO LNB wel kan draaien, en de schroefjes niet in de weg zitten. Je moet dan natuurlijk ook het opvulstuk (voor een triax schotel) dat er bijgeleverd wordt gebruiken, dan werkt het prima, zelfde kwaliteit op beide satellieten. Groeten, Airflow.
pietpiet50 Geplaatst: 12 september 2007 Auteur Geplaatst: 12 september 2007 Heb toch maar even de importeur een mail gestuurd, niet geschoten is altijd mis. En binnen 15 minuten het antwoord: ja, we hebben een houder voor je, geef maar je adres. Vandaag alles binnengehad, binnen 5 minuten gemonteerd, en direkt beeld op alles Geweldige service, complimenten. Topic mag opslot van mij. VU+ DUO 4K 4x DVB-S / Octagon SF8008 4K / Wavefrontier T90
Vmax145 Geplaatst: 12 september 2007 Geplaatst: 12 september 2007 en ze kosten 10 euri gr.Vmax Toshiba 42WL67Z lcd ,DM800 openPLI ,DM500+ openPLI, kaart huh waarvoor?, Archsat DJ70 x 7 lnb's x Vantage 8-1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen