Ga naar inhoud


27.000 schotelantennes in beslag -535 arrestaties in Iran


Gast Paullo

Aanbevolen berichten


Nog even en ze zijn hier ook grootdeels verboden, alleen wordt je nog niet opgesloten.

Maar maakt het wezelijk wat uit op welke grond je ze verbied?

 

In mijn ogen zijn we niet veel beter uit dan in Iran.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Nog even en ze zijn hier ook grootdeels verboden, alleen wordt je nog niet opgesloten.
Maar maakt het wezelijk wat uit op welke grond je ze verbied?

In mijn ogen zijn we niet veel beter uit dan in Iran.

Wat een ongelofelijke onzin wordt er op die fora soms toch uitgekraamd. Wel eens in Iran geweest?

m

----

Ach, ik blaat ook maar wat. Maar wel met plezier!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk ook dat we hier voorlopig nog beter zijn dan in Iran, maar het is ook zo dat men op bepaalde plaatsen zeer inventief te werk gaat om de schotels uit het straatbeeld te weren.

 

Greets.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk tot dat de motivering om schotels te weren iets anders ligt in Iran dan bij ons. Of denk je dat de ajatollahs zich druk maken om de ontsiering van het straatbeeld of boorgaten in de gevels van flatgebouwen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ik denk tot dat de motivering om schotels te weren iets anders ligt in Iran dan bij ons. Of denk je dat de ajatollahs zich druk maken om de ontsiering van het straatbeeld of boorgaten in de gevels van flatgebouwen?


Dat is juist, maar het resultaat is het zelfde.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Dat is niet waar. In Nederland kan ik vervolgens mijn schotel zichtbaar achter het raam zetten. Dat kun je daar niet doen. In Iran heerst eerder een ontvangstverbod dan een schotelverbod.

Bovendien worden in Nederland de schotels helemaal niet geweerd, althans, niet door de overheid. Er zijn zelfs speciale regels over opgesteld. Als je je daaraan houdt, mag je een schotel plaatsen zonder bouwvergunning en zelfs zonder toestemming te vragen. Als je er maar geen andere mee schaadt.

In die regels staat onder andere dat een schotel niet mag worden bevestigd aan de voorgevel.

Dat woningbouwverenigingen moeilijk doen naar hun huurders toe, heeft niets met de overheid te maken. En bovendien is het helemaal niet zo duidelijk dat ze altijd gelijk hebben. Zie de juridische hoek op dit forum.

Het is hier dus een heel andere situatie dan in Iran. Iedereen die beweert dat het er hier net zo aan toe gaat als in Iran, moet nog maar eens beter nadenken.

m

----

Ach, ik blaat ook maar wat. Maar wel met plezier!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...