Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Superieure beeldkwaliteit met HD-pakket

Op technologisch vlak zal de komst van HDTV binnenkort een feit zijn. Uitzendingen in “High Definition” bevatten tot vijf keer meer detail dan de DVD-kwaliteit die momenteel de norm is voor digitale televisie, en zijn bovendien ook kleurrijker en contrastvoller. Ook TV VLAANDEREN is mee op de HD-trein gesprongen en zal een interessant pakket met HD-zenders plus de benodigde hardware aanbieden van zodra alle betrokken partijen klaar zijn hiervoor.

Hardware leveren, ik ben eens benieuwd of Humax er ook gaat tussen zitten.

Samsung 4K UHD 55 inch 7500 - 60 cm Schotel HH motor SG2100A

Geplaatst:

Niet alleen dat, ik hoop dat we volledige vrijheid hebben in keuze van ontvanger, en niet alleen de gecertificeerde TVV ontvangers.

DM8000 1Tb 2,5"HDD (Openpli2.1)
2xGigaBlue HD Quad Plus 1Tb (Openmips 4.2)
Wavefield T90(Astra1-2-3 Hotbird)
Synology DS214+

Geplaatst:
Citaat:
Niet alleen dat, ik hoop dat we volledige vrijheid hebben in keuze van ontvanger, en niet alleen de gecertificeerde TVV ontvangers.

Inderdaad, maar ik heb zou een flauw vermoeden dat Humax er niet bij gaat zijn, want in hun lijst van gekeurde versies komt het merk Humax niet HD ook niet voor.

Geplaatst:
Citaat:
Inderdaad, maar ik heb zou een flauw vermoeden dat Humax er niet bij gaat zijn, want in hun lijst van gekeurde versies komt het merk Humax niet HD ook niet voor.

En daar is ook een reden voor: de "oude" generatie Humaxen (series 5100, 5300, 5400) kunnen niet al te best overweg met TV VLAANDEREN. In de kaartlezer is er al helemaal geen sprake van en de gepaste CI module vinden is niet van de poes!

Gerdy

Geplaatst:

Over de Humax series 5100 en 5300 kan ik mij niet uitspreken, maar de de 5400 werkt perfect met TvV, trouwens ik heb hier nog een oud Zehnder bakske en deze werkt ook zeer goed met TvV en met deze waarschijnlijk nog tientalle anderen merken.

Ranico heeft het hier goed geformuleerd "volledige vrijheid hebben in keuze van ontvanger, en niet alleen de gecertificeerde TVV ontvangers", dit kan alleen maar in het voordeel zijn van TvV.

Gerdy, de Humas 2000 HD heeft nog steeds problemen met TvV en bv niet met Premiere en daarvoor is het voor mij angstig afwachten of de Humi wel door hun gaat gecertificeert worden want dan moeten ze ook zorgen voor de support en daar zal waarschijnlijk het schoentje wringen.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen