hummy369 Geplaatst: 12 september 2007 Geplaatst: 12 september 2007 Kan je heen en terug zappen tussen de EMU kanalen en TV-Vlaanderen en gaat dit foutloos ? Configuratie humax 5400z Hot 9.x + matrix reborn zcas cam + TVV smartcard.
paardengek Geplaatst: 13 september 2007 Geplaatst: 13 september 2007 Ja, dat moet foutloos gaan, maar wat is je vraag eigenlijk ? Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
hummy369 Geplaatst: 13 september 2007 Auteur Geplaatst: 13 september 2007 Ik wil weten of het overschakelen goed gaat. Je staat bv. op Taquilla D+ (EMU werkt) en schakelt naar een TVV kanaal (matrix reborn CAM met TVV smartcard werkt) Als je nadien terugschakelt van TVV naar D+ gaat de humax 5400 dan terug over op de EMU of blijft hij (soms) hangen op de CAM ?
Gast Geplaatst: 13 september 2007 Geplaatst: 13 september 2007 Bij mij gaat hij niet naar EMU maar blijft op CAM staan. Ik heb de versie 9.5b. Blijft dus inderdaad op CAM hangen. Config staat op card+emu en blocker op off.
paardengek Geplaatst: 14 september 2007 Geplaatst: 14 september 2007 Citaat: Ik wil weten of het overschakelen goed gaat. Je staat bv. op Taquilla D+ (EMU werkt) en schakelt naar een TVV kanaal (matrix reborn CAM met TVV smartcard werkt) Als je nadien terugschakelt van TVV naar D+ gaat de humax 5400 dan terug over op de EMU of blijft hij (soms) hangen op de CAM ? Je moet, volgens mij, het zoeken in de pmc tabel. Pas deze eens aan, zoek uitleg klukje, ergens hier op sat4all. Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
hummy369 Geplaatst: 14 september 2007 Auteur Geplaatst: 14 september 2007 De uitleg van klukje ivm. de PMC tabel heb ik intussen nagelezen. Dit is wat ik zocht. Paardengek bedankt!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen