Ga naar inhoud


Zelf een PC bouwen


juul007

Aanbevolen berichten

Op de website van #$%@#$%@$@%& (www.*********.nl) vond ik een PC-builder. Het aanbod is er groot en je krijgt er begeleiding; bvb als je een moederbord met geluid on board selekteert dan weigert het systeem een afzonderlijke geluidskaart.

Heeft er iemand al ervaring met deze verkoper?Wat zijn je bevindingen? Is de prijs van de verschillende componenten redelijk tov andere winkels?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Jouw link naar een "plaats" waar mensen meningen uiten over bepaalde winkels (en dus ook deze winkels met naam en toenaam vernoemen) is reclame voor die winkels. Of zij dat doen in positieve of in negatieve zin doet er niet toe: positieve of negatieve reclame is hier niet gewenst.

Gerdy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Raptor ik ben het helemaal met je eens... Hoezo reclame? Reclame is volgens van dale nog steeds het aanprijzen van goederen of diensten.. Er worden ten eerste enkel waarderingen gegeven op tweakers, en negatieve-reclame is -zoals het woord al zegt- juist het tegenovergesteld van reclame.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een steuntje aan topic starter. Dit wordt echt onwerkbaar zo. Ik kan geen manier verzinnen, hoe je nog een vraag fatsoenlijk neer kan zetten hier.

Je zit op een forum waar je elkaar van plan bent te helpen, maar vragen om hulp kan je niet...

Je bent niet in staat om DUIDELIJK je vraag te stellen, als je niet eens meer namen van de partijen, welke bij jou probleem zijn betrokken, mag noemen (zonder verdere verwijzingen).

Na een lange tijd hier begint het nut van het forum mij te ontgaan...

TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks

Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD

KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver

HTC HD2

Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
hoe je nog een vraag fatsoenlijk neer kan zetten hier.

 

sorry maar dat vind ik dus flauwekul en niet ter zake doende.

 

ik heb al lang ook begrepen wat de vraagstellen juul voor probleem heeft, namelijk een beperking die opgelegd wordt door de website waar hij een pc wil samenstellen

 

dus dat is geen algemeen probleem maar een internetshop / website probleem van de verkopende partij

 

stel je zou zo'n configuratie op een andere bekende reclame gevoelige site doen, dan kun je wel een extra geluidkaart (afgezien van de reeds aanwezige onboard) eraan toevoegen.

 

die configuratie websites van commerciele bedrijven zijn er ook

 

je had naar mijn mening beter de info@blabla.nl kunnen aanschrijven (dus diezelfde verkoper zijn support) dan een dergelijke vraag hier te stellen.

 

in zeer beperkte gevallen is het echter inderdaad zo dat een moederbord met onboard geluid nooit of niet goed, samenwerkt met een extra PCI slot geluidkaart.

als je als verkoper dergelijke kwesties (garantie en klachten) wilt uitsluiten biedt je het niet eens aan.

 

is dat helder?

 

cheers

Yesterday

The Beatles

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
dus dat is geen algemeen probleem maar een internetshop / website probleem van de verkopende partij

 

 

Nee hoor het was de site van Tweakers met welke hardware je een pc kan samenstellen.

Ja en dan hebben ze uitgezocht wat ze bij verschillende winkels kosten de onderdelen dus, ja en je had de keus uit een twintig winkels dus waar je koopt moet je zelf weten.

Ze helpen je alleen met info hoe zelf een pc te bouwen. wink.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

nu stel je eens voor dat winkel A in de buurt woont van winkel B.

 

Hij besluit om sat4all te gebruiken om winkel B zwart te maken. Dan komt winkel A in tegen aktie, uiteraard ook op sat4all.

 

Als dit met meerdere winkels gebeurd dan kan jij als lid geen fatsoenlijk bericht meer vinden door al het gespam..

 

snappie??

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Heren moderators,
mijn excuses voor de vermelding van de naam van een winkel (Géén URL)
Maar, kan iemand van jullie mij dan zeggen hoe het dan moet? Hoe kan ik anders aan die voor mij belangrijke informatie komen?


Hallo Juul,

Je kunt natuurlijk wel de vraag stellen maar dan vraag je of ze je via pm.
willen benaderen met een antwoord op je vraag!

Suc6

Satman grin.gif
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
ik heb al lang ook begrepen wat de vraagstellen juul voor probleem heeft, namelijk een beperking die opgelegd wordt door de website waar hij een pc wil samenstellen

 

dus dat is geen algemeen probleem maar een internetshop / website probleem van de verkopende partij

 

Klopt dus niet, dit vind ik juist goed. Neem nu een behuizing voor een PC: Bij sommige is een voeding standaard bijgeleverd, bij andere niet. Wat als je, door onachtzaamheid of ik weet niet wat, een voeding bestelt terwijl er al één in de bak zit?

En zo zijn er tal van mogelijke onverenigbaarheden tussen verschillende componenten, die niet kunnen samenwerken. Vergeet niet, ik bouw niet elke week een PC, velen onder ons ook niet. Missen is menselijk, en vlug gebeurd.

 

En de link info@blabla.....van deze winkel werkt niet correct: wij zijn de beste, de goedkoopste, enz. Dit is pas een commerciele link

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...