Ga naar inhoud

[TF5000PRV] Opname kopiëren: lengte niet in te stellen

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi,

Als ik uit een FTA opname (in dit geval van NRJ Hits) een deel wil kopiëren, gaat dit foutloos. Wil ik echter net als bij een live-opname nogmaals op de record-knop drukken om daarna aan te geven hoe lang hij moet opnemen, dan kan dit niet. Er gebeurt zelfs helemaal niets als je op de record-knop drukt.

Als ik het goed gezien heb, door op de info-knop te drukken, dan is de ingestelde opname tijd niet de standaard ingestelde 2 uur. Soms geeft hij aan dat het maar enkele minuten is, een andere keer geeft hij meerdere uren aan. Dit staat zover ik het kon beoordelen helemaal los van de lengte van de te kopiëren opname. Als ik bijvoorbeeld een opname van 2,5 uur heb en na 30 minuten op record druk, dan start het kopiëren zonder problemen. De duur van de opname kan dan (mits ik het goed gezien heb) van alles zijn.

Hoort dit? 't Zou toch wel erg fijn zijn als je ook tijdens het kopiëren (op normale snelheid) aan kon geven hoe lang deze opname moet duren.

Voorheen veel plezier gehad van Topfield 5000 PVR - 300 GB, Aston 2.18, Wisi Orbit 80 cm, Grundig 0,3 Quad

Papa & Mama †

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen