Spiderman1974 Geplaatst: 15 september 2007 Geplaatst: 15 september 2007 Hallo mensen, Ik zit met de volgende vraag: Ik heb een Phillips Cineos 32" HDTV. Op deze televisie heb ik mijn pc aangesloten via hdmi->dvi. Ik heb op deze pc Fedora Core 7 ginstalleerd, maar nu heb ik het probleem dat als ik resoluties instal die boven 1024x768 zijn dat er dan gedeeltes van het bureablad buiten beeld valt. Dit probleem heb ik ook als ik Windows op deze machine plaats. Ik gebruik een ATI Radeon X1650 pro video kaart. Weet iemand of hier iets aan te doen is, zodat ik ook andere resoluties kan gebruiken op de HDTV? DM800HD ~ OpenPLi DM7000 ~ OpenPLi DM500C ~ OpenPLi WafeFrontier T55 13* - 19,2* - 23,5* - 28,2*
lemoi Geplaatst: 18 september 2007 Geplaatst: 18 september 2007 Zover ik weet ziet deze TV de 1024x768 als enigste PC resolutie en de andere hogere resoluties worden "overscanned". Toen ik vroeger aan de media center PC werkte hadden wij een optie om "overscan" in te stellen. Ik weet niet meer of dat een standard optie op de PC is (Windows) of een optional. Misschien effe googlen op "overscan" en " windows" Beter 1 sateliet in de lucht dan 10 in de hand Philips 7072, 2000, 5400 (7005) Kathrein CAS90,UAS485 + een paar andere LNB's H126 kabel, Matrix reborn, revolution, ORF
Checkin Geplaatst: 18 september 2007 Geplaatst: 18 september 2007 Welke type Tv heb je precies ? Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk.
Checkin Geplaatst: 18 september 2007 Geplaatst: 18 september 2007 Vraag Hoe kan je andere video formaten kiezen dan de standaard VGA (640x480), waneer je de PC aansluit op uw TV via de HDMI connectie Antwoord Het is mogelijk dat de formaten in de gebruikers handleiding van Uw TV, niet in het menu van uw PC voorkomen. Als je de PC concerteert via PC-DVI naar TV-HDMI. Als dit zo is dan kan je het bijgevoegde .pdf bestand en het driver zip bestand, hier rechts van dit venster, downloaden. Unzip( uitpakken) het driver.zip bestand op uw bureaublad en volg de stap per stap instructies uit het .pdf bestand. Dit is te vinden op : Productinformatie // Veelgestelde vragen Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen