The Iron Maiden Geplaatst: 15 september 2007 Geplaatst: 15 september 2007 Hallo, aangezien niemand een oplossing heeft voor mijn vorige bericht (Negative vibes in Thunderbird icm Hotmail) een andere vraag: Wie kent er een goed alternatief (geen outlook) voor Thunderbird waarmee ik zowel POP3, hotmal en GMail kan lezen? Het liefst freeware of een shareware versie zodat ik het programma eerst kan testen mvg, The Iron Maiden VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2 -- Hier had uw reclame kunnen staan --
Gast Geplaatst: 15 september 2007 Geplaatst: 15 september 2007 Je moet daarvoor geen nieuwe emailclient installeren. Je download en installeer best een email noitifier ...deze gaat voor jou op geregelde tijdstippen al je mailaccounts checken op nieuwe berichten.Indien gevonden laat deze op ludieke manier (grafisch of muzikaal) je weten of/dat er nieuwe mail voor jou klaar staat. Poppeeper is niet alleen leuk, de veiligheid krijg je er gratis bij. Dit heb ik er ooit eens over gezegd.
Poetsdoekje Geplaatst: 20 september 2007 Geplaatst: 20 september 2007 Je kan toch ook gewoon webmail van je provider gebruiken. Voordat ik mijn email binnen haal ga ik eerst altijd effe kijken naar mijn webmail rechtstreeks naar de server. Onbekende mail gooi ik daar altijd direct in de prullebak zonden e.e.a. gelezen te hebben. dan haal ik pas de vertrouwde mail naar binnen via mijn email programma groet poetsdoekje En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Puch Geplaatst: 20 september 2007 Geplaatst: 20 september 2007 Citaat: Je kan toch ook gewoon webmail van je provider gebruiken. Dat klopt, maar als je email adressen eerst manueel moet gaan checken blijf je bezig. Ik gebruik mailwasher om mijn mails eerst te controleren. De free version kan enkel pop3, maar de pro versie kan pop3 IMAP. Hotmail, MDN en AOL mail controleren. Geef toe voor 37$ kan je niet sukkelen. iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
The Iron Maiden Geplaatst: 24 september 2007 Auteur Geplaatst: 24 september 2007 Ik heb inmiddels Thunderbird werkennd voor zowel Hotmail als POP3 email. Een foutje in de installingen van de plugins was de boosdoener, zie een andere posting hierover. mvg, The Iron Maiden VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2 -- Hier had uw reclame kunnen staan --
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen