cor nelis Geplaatst: 15 september 2007 Geplaatst: 15 september 2007 ik heb een bisat schotel met een g4 beugel ,alle satelieten een goed beeld maar astra3 geeft problemen een slecht of geen signaal werkt het afstellen van astra 3 zo nauwkeurig , gebruik 2 alps lnb wie geeft mij een tip over het afstellen van astra 3 (ik heb wel signaal maar heel zwak) topfield pvr 5000 rebox 9000 250gb & visiosat g4 , cam aston 1.07.
WPW Geplaatst: 15 september 2007 Geplaatst: 15 september 2007 Ontvanger naast de schotel zetten en alleen op as3 uitrichten, de erp van as3 is idd. aan de lage kant. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
cor nelis Geplaatst: 16 september 2007 Auteur Geplaatst: 16 september 2007 Veol me net sinterklaas op het dak ,maar wat ik krijg zijn alleen de radio kanalen.?maar dan wel van astra 3. de regionale friesland enz. topfield pvr 5000 rebox 9000 250gb & visiosat g4 , cam aston 1.07.
Tonskidutch Geplaatst: 16 september 2007 Geplaatst: 16 september 2007 Citaat: Veol me net sinterklaas op het dak ,maar wat ik krijg zijn alleen de radio kanalen.?maar dan wel van astra 3. de regionale friesland enz. dan staat ie in ieder geval op de juiste sat maar heb je ook een juiste zenderlijst op je topfield? cheers A Forest The Cure
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen